دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 مرداد 1403 - 18:47

کاخ سفید: حمله ایران می‌تواند بدون هشدار اتفاق بیفتد

کاخ سفید: حمله ایران می‌تواند بدون هشدار اتفاق بیفتد
سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد که مجازات و حمله تلافی‌جویانه ایران علیه اسرائیل می‌تواند بدون هشدار و اطلاع قبلی اتفاق بیفتد.
کد خبر : 927885

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از تایمزاسرائیل، «جان کربی» سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید، در گفتگو با «سی‌ان‌ان» با اشاره به مذاکرات جاری آتش‌بس در غزه که در دوحه جریان دارد، اظهار کرد: اطلاعات نشان می‌دهد ایران از تهدید حمله به اسرائیل منصرف نشده است.

وی همچنین با ابراز نگرانی بابت اینکه واشینگتن اطلاعاتی دارد که ایران آماده حمله مستقیم به اسرائیل می‌شود، اعلام کرد: مجازات و حمله تلافی‌جویانه ایران می‌تواند بدون هشدار و اطلاع قبلی اتفاق بیفتد.  

کربی با ادعای تاکید کاخ سفید بر حضور تمام طرفین در مذاکرات آتش‌بس به منظور دستیابی به یک توافق، از اسرائیل و حماس خواست تا به توافق برسند.

وی همچنین مدعی شد که پیشرفت در مذاکرات همچنان طی روز‌های آتی امکان‌پذیر است.

سخنگوی امنیت ملی کاخ سفید همچنین اضافه کرد که اطلاعات حاکی از آن است که ایران تهدید حمله به تل‌آویو را کنار نگذاشته است و این تهدید شامل نیرو‌های مقاومت نیز می‌شود.

به گفته کربی، واشینگتن شرایط را به دقت تحت نظر دارد و مدعی شد که آمریکا آمادگی دارد «هرچند امیدوار است که کار به این نقطه نرسد»!

به گزارش آنا، به‌دنبال ترور و شهادت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران به دست رژیم صهیونیستی، نگرانی حامیان تل‌آویو از حمله قریب‌الوقوع ایران به اسرائیل افزایش یافته به طوری که آمریکا از کانال‌های مختلف تلاش مذبوحانه‌ای در راستای متقاعد کردن ایران به کوتاه آمدن داشته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب