دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 مرداد 1403 - 17:48

ابوعبیده: دشمن مسئول کامل سرنوشت اسرای خود است

ابوعبیده: دشمن مسئول کامل سرنوشت اسرای خود است
سخنگوی گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس با اشاره به اجرای تحقیقات درباره کشته شدن یک اسیر صهیونیست، تأکید کرد که دشمن صهیونیستی مسئول کامل اسرای خود است.
کد خبر : 927876

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از شبکه المیادین، «ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های القسام گفت که پس از تحقیق درباره کشته شدن یکی از اسرای دشمن توسط نگهبان او، مشخص شد که این یک حادثه انتقام‌گیری بوده است.

وی افزود: فرد نگهبان اسرا پس از دریافت خبر شهادت دو کودکش اقدام به تیراندازی به یکی از اسرا کرده و او را به قتل رسانده است و البته این بر خلاف دستورات ما بوده است.

ابوعبیده تأکید کرد: حادثه مذکور بر خلاف اخلاق و تعالیم دینی ما در تعامل با اسراست و پس از وقوع دو حادثه، از این پس مقررات حفاظت از اسرا را تشدید می‌کنیم.

سخنگوی گردان‌های القسام همچچنین تأکید کرد که دشمن صهیونیستی مسئول کامل سرنوشت اسرا و تمامی اتفاقاتی است که برای آنها رخ می‌دهد چرا که دشمن تمامی قواعد تعامل انسانی را زیرپا گذاشته و مرتکب کشتار وحشیانه علیه ملت فلسطین شده است.

ابوعبیده چند روز پیش اعلام کرد که دو حادثه تیراندازی جداگانه توسط دو سرباز که از اسیران صهیونیست در غزه محافظت می‌کردند، رخ داده است.

وی گفت: در دو حادثه جداگانه، دو نفر از نیرو‌های جذب شده برای نگهبانی از اسرای دشمن، یک اسیر صهیونیست را با شلیک گلوله به قتل رساندند و دو زن صهیونیست اسیر به شدت زخمی شدند که تلاش برای نجات جان آنها ادامه دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته