دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 مرداد 1403 - 15:58

پوستر جشنواره بین‌المللی شعر «همای رحمت» رونمایی شد

پوستر جشنواره بین‌المللی شعر «همای رحمت» رونمایی شد
پوستر چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی شعر «همای رحمت» به زبان ترکی با حضور مسئولان رونمایی شد.
کد خبر : 927718

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، پوستر چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی شعر«همای رحمت» به زبان ترکی از سری برنامه‌های چهارمین جشنواره علمی فرهنگی و هنری امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی با حضور فرزاد جهان‌بین معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، محمدعلی کی نژاد رئیس هیئت عالی جذب هیئت علمی دانشگاه‌های سراسر کشور، آرش رنجبران رئیس و حجت‌الاسلام محمدمهدی شمسی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و سایر مسئولان در حاشیه نشست بیستمین جلسه هیئت امنای این دانشگاه رونمایی شد.

جشنواره بین‌المللی شعر«همای رحمت» در دو بخش داخلی و بین‌المللی ۳۰ دی‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد و شعرای ترک‌زبان جهان می‌توانند آثار خود را حداکثر تا ۲۰ دی‌ماه سال جاری به ایمیل h.abbasi@iaut.ac.ir ارسال کنند. این جشنواره بین‌المللی در محورهای سیره الهی عبادی حضرت علی(ع)، سیره فردی و خانوادگی آن حضرت، سیره اجتماعی و سیاسی آن حضرت و سیره علمی و اخلاقی (عملی) آن حضرت در قالب شعر کلاسیک و نو برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند حداکثر سه اثر در هر بخش در فایل word و با قلم B nazanin و اندازه ۱۴ با ذکر مشخصات شاعر، نام و نام خانوادگی، کد ملی، تاریخ تولد، تحصیلات، واحد دانشگاهی، شماره تلفن ثابت و همراه آدرس و کد پستی به دبیرخانه جشنواره بین‌المللی شعر همای رحمت ارسال کنند.

جوایز این جشنواره در دو بخش داخلی و خارجی سطح‌بندی شده و در بخش داخلی چهار گروه دانش‌آموزی، دانشجویی، استادان و عموم است که به دو نفر اول و دوم هر گروه و نیز در بخش بین‌الملل به سه نفر اول جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته