دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 مرداد 1403 - 15:36

خدمت‌رسانی دانشگاهیان دانشگاه آزاد در موکب سیدالشهدا

خدمت‌رسانی دانشگاهیان دانشگاه آزاد در موکب سیدالشهدا
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر چگونگی خدمت‌رسانی دانشگاهیان این دانشگاه آزاد در موکب سیدالشهدا دلوار را تشریح کرد.
کد خبر : 927714

انسیه ماهینی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا در گزارش میدانی از لحظه‌به‌لحظه این سفر معنوی با اشاره به حضور پرشور همه عاشقان اهل‌بیت(ع) به‌ویژه سرور و سالار شهیدان، حضرت امام حسین(ع) در پیاده‌روی اربعین، اظهار کرد: دانشگاهیان این دانشگاه همانند آحاد شیعیان جهان با شرکت در رویداد جهانی پیاده‌روی اربعین از این فرصت بهره گرفته و خالصانه به زائران اباعبدالله الحسین(ع) خدمت گذاری کردند.

وی افزود: چیزی که در لحظه‌لحظه این پدیده کم‌نظیر جهانی کاملاً مشهود است، گام برداشتن زائران اربعین حسینی با هدف تکریم شعائر الهی، دعا برای فرج امام زمان عجل الله تعالی فرجه و آزادی مردم مظلوم غزه از چنگ استکبار جهانی در این مسیر است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر با تأکید بر اینکه هر زائر عاشقانه با مواسات با اهل‌بیت علیهم‌السلام و دیگر زائران به سمت کربلا در حرکت هستند، گفت: یکی از فعال‌ترین و پرطرفدارترین موکب‌ها بین نجف اشرف و کربلای معلی موکب سیدالشهدا علیه‌السلام دلوار در عمود ۷۳۶ بوده که با آمادگی کامل، شور و شعف وصف‌ناپذیر خادمانش مشغول خدمت‌رسانی به زائران هستند.

ماهینی با اشاره به حضور کارکنان، استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر به‌عنوان خادم در این موکب، عنوان کرد: کاروان دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی در این مسیر جذاب و پر از معنویت در عمود ۷۳۶ و موکب دلواری‌ها، دور یکدیگر جمع شدند و برای ساعاتی مخلصانه از زائرین اباعبدالله الحسین علیه‌السلام پذیرایی کردند. همچنین در مجالس سخنرانی شرکت و مواعظ اخلاقی در این زمینه ایراد داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته