دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 مرداد 1403 - 15:17

تجلیل از استادان رزمنده دروس دفاع مقدس

تجلیل از استادان رزمنده دروس دفاع مقدس
مراسم تجلیل از استادان رزمنده دروس دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس برگزار شد.
کد خبر : 927702

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان به میهن مراسم تجلیل از استادان حسین فهیمی‌زاده، محمد زارع مهرانی و خالد رحمانی که سابقه حضور در جبهه‌های حق علیه باطل را دارند با حضور مسئولان و جمعی از دانشگاهیان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس در این مراسم اظهار کرد: امنیت، آرامش و اقتدار امروز کشورمدیون رشادت‌ها و جانفشانی‌هایی شهیدان و ایثارگرانی است که جان در طبق اخلاص نهادند و جانانه در برابر دشمنان ایستادگی کردند.

محمدحسین رنجبر با بیان اینکه استادان رزمنده در دو جبهه متفاوت نقش‌آفرینی کردند، افزود: یکی جنگ در دوران دفاع مقدس و دوم حفظ آرمان‌های انقلاب در سنگر دانشگاه و مبارزه با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن بوده که وظایف استادان را بیش از گذشته سنگین‌تر کرده است.

وی با قدردانی از تلاش‌ استادان دروس دفاع مقدس در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در دانشگاه بیان کرد: تبیین دفاع مقدس مصداق جهاد تبیین در کشور است. دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس در راستای حفظ ارزش‌های نظام و انقلاب به خوبی عمل کرده، امید است استادان در این مسیر متعالی با قدرت‌تر از قبل قدم بردارند.

به گزارش آنا، در پایان این جلسه با اهدای لوح سپاس از تلاش‌ها و رشادت‌های استادان تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته