دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 مرداد 1403 - 15:02

دانشگاه آزاد همدان میزبان زائران اربعین حسینی

دانشگاه آزاد همدان میزبان زائران اربعین حسینی
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: با توجه به هماهنگی‌های انجام‌شده مهمان‌سرای فدک این واحد دانشگاهی به‌طور رایگان در اختیار زائران اربعین حسینی است.
کد خبر : 927693

جواد نیک‌نفس، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی همدان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا در تشریح خدمات این دانشگاه به زائران اربعین اظهار کرد: بنا بر تصمیمات اتخاذشده در شورای اداری دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی که در ایام اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله(ع) قصد زیارت عتبات عالیات دارند، می‌توانند از اسکان رایگان مهمان‌سرای فدک واحد همدان بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به حدیثی از امام محمدباقر (ع) که می‌فرماید: اگر مردم می‌دانستند که چه فضیلتی در زیارت مرقد امام حسین (علیه‌السلام) است از شوق زیارت می‌مردند، بیان کرد: دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی از سراسر کشور می‌توانند در ایام اربعین امام حسین (ع) با ارائه مدارک شناسایی (کارت شناسایی محل اشتغال یا معرفی‌نامه از محل خدمت، شناسنامه و پاسپورت) از اسکان رایگان مهمان‌سرای فدک بهره‌مند شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی همدان اضافه کرد: مهمان‌سرای فدک این دانشگاه به نشانی شهرک شهید مدنی، بلوار امام خمینی. بلوار پروفسور موسیوند، مجتمع دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان آماده خدمت به زائران حسینی بوده و تلفن‌های ۰۸۱۳۴۴۸۴۰۴۵ - ۳۴۴۸۱۲۲۷ (۰۸۱) مربوط به ستاد اسکان استان همدان برای رزرو و هماهنگی در اختیار همه همکاران است.

نیک‌نفس گفت: در مهمان‌سرای فدک در هر شب برای ۳۰۰ نفر در قالب اتاق اقامتی چهار تخته، هشت سوئیت مجهز سه تخته و دو خوابگاه عمومی به ظرفیت هرکدام ۴۰ نفر برای اسکان مهمان همدان فراهم شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته