دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
دبیر فراخوان ایده برتر در حوزه صادرات محصولات ایرانی مطرح کرد:

ارج نهادن به تحقیقات از محور‌های مورد توجه دبیرخانه است

ارج نهادن به تحقیقات از محور‌های مورد توجه دبیرخانه است
به گفته محمدرضا حسینی، ارج نهادن به تحقیقات و پژوهش یکی از محور‌های مورد توجه دبیرخانه در این فراخوان ایده برتر است که قرار است این ایده‌ها توسط کمیته‌های تخصصی مورد ارزیابی و ۳ طرح انتخاب و حمایت شود.
کد خبر : 927688

محمدرضا حسینی مدیرعامل شرکت فن آوری و مهندسی پرتو صنعت طلایی و دبیر فراخوان ایده برتر در حوزه صادرات محصولات ایرانی در گفتگو با خبرنگار گروه پژوهش خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ در خصوص این فراخوان گفت: این فراخوان در حوزه صادرات محصولات ایرانی است و توسط موسسه پیشرو بین الملل پردیس با همکاری مرکز تحقیقاتی و عملیاتی توسعه تجارت فروش و صادرات به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: ایده‌ای که در این فراخوان مد نظر است در قالب طرح‌های پژوهشی تحقیقاتی دسته بندی می‌شود و قرار است که ایده‌های برتر در حوزه صادرات محصولات ایرانی، پس از جمع آوری توسط کمیته‌های تخصصی مورد ارزیابی قرار گیرند.از میان طرح‌های ارسالی، ۳ ایده انتخاب و با اهدای تندیس، لوح تقدیر و جوایز از آن‌ها تقدیر می‌شود. همچنین در نظر داریم تا در نشریات و رسانه‌های تخصصی هم به انتشار اسامی آن‌ها بپردازیم.

ارج نهادن به تحقیقات از محور‌های مورد توجه دبیرخانه است

وی خاطر نشان کرد: ارج نهادن به تحقیقات و پژوهش یکی از محور‌های مورد توجه دبیرخانه در این فراخوان ایده برتر است که با توجه به این رویکرد مهم در نظر داریم تا از میان این سه طرح انتخابی یک طرح که حائز اکثریت آرای کمیته ارزیابی است را مورد حمایت ویژه قرار دهیم تا به مقوله صادراتی آن جنبه عمل دهیم.

گفتنی است در این رویداد سید محمدرضا حسینی علی آباد (رئیس هیئت مدیره موسسه پیشرو بین الملل پردیس و رئیس مرکز تحقیقاتی و عملیاتی توسعه تجارت فروش و صادرات)، علیرضا محمودی فرد (دبیر علمی و مشاور رئیس هیئت مدیره موسسه پیشرو بین الملل پردیس در امور همکاری‌های علمی و بین المللی و مشاور مرکز تحقیقاتی و عملیاتی توسعه تجارت فروش و صادرات در امور فروش و توسعه صادرات)، حمیدرضا خدادادی (دبیر اجرایی رویداد و محقق و استاد دانشگاه) و سید محمدمهدی حسینی علی آباد (کارآفرین ملی و تاجر ملل) از سخنرانان این رویداد هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته