دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

25 مرکز درمانی و 4 بیمارستان‌ هلال‌احمر در طریق‌الحسین

25 مرکز درمانی و 4 بیمارستان‌ هلال‌احمر در طریق‌الحسین
در مسیر نجف تا کربلا درمانگاه‌ها و بیمارستان‌های متعددی برای ارائه خدمات درمانی به زائرین وجود دارد که از جمله آن‌ها بیمارستان الامل و بیمارستان الحيدريه هستند.
کد خبر : 927636

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ جمعیت هلال‌احمر ایران مسئولیت خدمات درمانی زائرین اربعین در کشور عراق را بر عهده دارد و برای حفظ سلامت بیماران و درمان آنها ارائه خدمت می‌کند.

پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا گفت: چهار بیمارستان به همراه بیمارستان امام علی (ع) در نجف، شش بیمارستان در کربلا، یک بیمارستان در سامرا و یک بیمارستان در کاظمین آماده خدمت‌رسانی به زائران حسینی هستند و پزشکان ایرانی نیز در این بیمارستان‌ها حضور دارند و به زائران ایرانی خدمات درمانی ارائه می‌کنند

وی افزود: طی سال جاری حدود ۷۰۰ مرکز درمانی سطح یک، دو و سه و ۱۵۰۰ موکب درمانی مردمی در کشور عراق به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند.

خدمات رایگان هلال‌احمر برای تمام زائرین جهان

همچنین لازم است یادآور شویم تمامی خدماتی که توسط جمعیت هلال‌احمر به زائرین داده می‌شود به صورت رایگان است، این خدمات درمانی نه فقط به مسافرین ایرانی بلکه به همه مسافرین حاضر در این مراسم معنوی ارائه می‌شود.

در مسیر پیاده‌روی شهر زیارتی نجف تا کربلا 25 مرکز درمانی و 4 بیمارستان فعالیت می‌کنند.

موقعیت مراکز درمانی هلال‌احمر در مسیر نجف تا کربلا

بيمارستان الامل واقع در عمود ٢٤٤، بيمارستان الحيدريه واقع در عمود ٥٧٨، بيمارستان سيار بركت فعال در عمود ٩٨٩ و همچنین بيمارستان ابومهدى المهندس در عمود ١٣٢٥ برای سلامت زائرین حاضر در پیاده‌روی اربعین تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته