دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 مرداد 1403 - 10:41
​در قالب طرح تکریم پیشکسوتان توسط بانک صادرات ایران؛

۵۰۰ بازنشسته کشوری کمک هزینه ۱۰ میلیون تومانی سفر به عتبات هدیه گرفتند

۵۰۰ بازنشسته کشوری کمک هزینه ۱۰ میلیون تومانی سفر به عتبات هدیه گرفتند
بانک صادرات ایران در قالب طرح تکریم پیشکسوتان، به قید قرعه به ۵۰۰ بازنشسته کشوری، کمک هزینه ۱۰ میلیون تومانی سفر به عتبات عالیات اهدا کرد.
کد خبر : 927607

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، باشگاه ویژه پیشکسوتان این بانک همزمان با آغاز سفر بزرگ اربعین حسینی، به بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری که حقوق خود را از بانک صادرات ایران دریافت می‌کنند به قید قرعه کمک هزینه ۱۰ میلیون تومانی سفر به عتبات عالیات اعطا کرد.
بر اساس این طرح که از ۲۸ تیرماه تا ۱۵ مردادماه سال جاری در نظر گرفته شد، بازنشستگانی که در این مدت تمام یا بخشی از مبلغ حساب حقوقی خود در بانک صادرات ایران را حفظ یا افزایش داده‌اند، مشمول شرکت در این قرعه‌کشی شدند که به ازای هر یک میلیون ریال مانده منابع در هر روز، یک امتیاز برای آنها منظور و در قرعه‌کشی شرکت داده شدند.
مراسم قرعه‌کشی این طرح با حضور نمایندگان صندوق بازنشستگی کشوری و مدیران واحد‌های نظارتی بانک صادرات ایران برگزار و برندگان این قرعه‌کشی به تفکیک هر استان، مشخص شدند.
کمک هزینه 10 میلیون تومانی سفر به عتبات عالیات، به زودی به حساب برندگان قرعه‌کشی واریز و از طریق ارسال پیامک، اطلاع‌رسانی می‌شود.

برای مشاهده اسامی برندگان قرعه‌کشی کلیک کنید.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته