دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 مرداد 1403 - 11:01

جاده هزار تا ساعت ۱۴ مسدود است

جاده هزار تا ساعت ۱۴ مسدود است
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام ترافیک سنگین در برخی از محور‌های مواصلاتی تهران به استان‌های شمالی و بالعکس از مسدودیت جاده هراز از ساعت ۶ تا ۱۴ خبر داد.
کد خبر : 927593

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا ، امیر معصومی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور وضعیت ترافیکی در محور‌های برون‌شهری را تشریح کرد و گفت: محور هراز از ساعت ۶ الی ۱۴ مورخ ۲۴ مرداد مسدود است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در آزادراه تهران – شمال حدفاصل تونل ۱۸ تا شهرستانک و محدوده تونل البرز و محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه خبر داد.

بر اساس گزارش وزارت راه و شهرسازی، معصومی گفت: محور هراز (محدوده قلابن)، واقع در استان مازندران از مورخ ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ تا ۲۰ شهریور ۱۴۰۳، از ساعت ۰۶:۰۰ الی ۱۴:۰۰ روز‌های چهارشنبه، هر هفته به غیر ایام تعطیلات رسمی و همچنین روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به دلیل اجرای عملیات راهداری، از کیلومتر ۶۴.۲ الی ۶۵، محور فوق مسدود بوده و تردد از محور‌های جایگزین سوادکوه (فیروزکوه) و کندوان امکان‌پذیر است.

به گفته وی، محور خرم آباد – پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از محور جایگزین خرم آباد – کوهدشت و آزادراه خرم آباد – پل زال انجام می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: جاده هراز شمال
ارسال نظر
هلدینگ شایسته