دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

سیستان و بلوچستان با ظرفیت‌های دریا و معدن برنامه‌های عملیاتی خوبی برای پیشرفت دارد

سیستان و بلوچستان با ظرفیت‌های دریا و معدن برنامه‌های عملیاتی خوبی برای پیشرفت دارد
مدیرکل صدا و سیمای استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد: این استان با داشتن ظرفیت‌های بسیار ارزشمندی مانند دریا و معدن می‌تواند برنامه‌های علمی و عملیاتی مناسب و مطلوبی برای پیشرفت داشته باشد.
کد خبر : 927552

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان به همراه اعضای هیئت رئیسه واحد زاهدان با مدیرکل صدا و سیمای این استان دیدار و گفت‌وگو کردند.

مدیرکل صدا و سیمای استان سیستان و بلوچستان، گزارشی از وضعیت صدا و سیمای استان سیستان و بلوچستان ارائه کرد و گفت: صدا و سیمای این استان با توجه به ظرفیت فرهیخته دانشگاه و ظرفیت‌های موجود در دانشگاه برای هرگونه همکاری با دانشگاه اعلام آمادگی می‌کند و بدون تردید پیوند صدا و سیما و دانشگاه در استان منتج به آثار ماندگار و کارآمدی در راستای اصلاح افکار عمومی خواهد شد.

علی کیخا به ساخت برنامه‌های هدفمند برای معرفی ظرفیت‌های استان سیستان و بلوچستان با همکاری دانشگاه اشاره و بیان کرد: استان سیستان و بلوچستان با داشتن ظرفیت‌های بسیار ارزشمندی مانند دریا و معدن می‌تواند در این حوزه‌های برنامه‌های علمی و عملیاتی مناسب و مطلوبی برای پیشرفت داشته باشد که شناساندن این ظرفیت‌ها باید توسط صدا و سیما و سازمان‌های مرتبط انجام پذیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته