دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در قالب بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران

شهرام کرمی کارگاه «نویسای نقش» را برگزار می‌کند

شهرام کرمی کارگاه «نویسای نقش» را برگزار می‌کند
شهرام کرمی کارگاه «نویسای نقش» را در قالب بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران برگزار می‌کند.
کد خبر : 927490

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، بدون شک نمایشنامه یکی از ارکان اصلی زیرساخت هنر‌های نمایشی است؛ ازاین‌رو به‌منظور ترویج و اعتلای فعالیت‌های نمایشی در استان تهران و زمینه‌سازی برای جذب مخاطبان علاقه‌مند به نمایشنامه‌نویسی، بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران؛ طرح آموزش نمایشنامه‌نویسی «نویسای نقش» را با حضور شهرام کرمی نویسنده، کارگردان و مدرس تئاتر و با رویکرد ابزار و مهارت علمی برای تمرکز بر ایده و نمایشنامه‌نویسی برگزار می‌کند.

کارگاه «نوشتن برای تئاتر» بخشی از رویکرد‌های آموزشی بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران است که در آن طرح آموزش نمایشنامه‌نویسی «نویسای نقش» اجرا خواهد شد. طرحی که از سوی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری مرکز هنر‌های نمایشی در استان‌ها آغازشده است؛ در این طرح؛ شیوه‌نامه، دستورالعمل و طرح درسی جامعی تدوین‌شده و هدف آن ارتقا سطح دانش و آگاهی و تربیت نسلی همسو و همراه با جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی است.

کارگاه «نوشتن برای تئاتر» از شهریورماه سال جاری در مجتمع ابوالفتوح رازی شهرری برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای حضور در این کارگاه آموزشی می‌توانند به مراجعه به آدرس https://tehran.theater.ir/fa/form_data/add/form_id=۳۳۹ اقدام به تکمیل فرم و ثبت‌نام نمایند.

بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد استان تهران و به دبیری امیرحسین شفیعی؛ آبان ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته