دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

انتصاب اعضای ستاد تهیه و تدوین لایحه برنامه و بودجه سال ۱۴۰۴

انتصاب اعضای ستاد تهیه و تدوین لایحه برنامه و بودجه سال ۱۴۰۴
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در احکام جداگانه‌ای، رؤسای کارگروه‌ها و اعضای ستاد تهیه و تدوین لایحه برنامه و بودجه سال ۱۴۰۴ را منصوب کرد.
کد خبر : 927466

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از سازمان برنامه و بودجه، در متن احکام صادر شده از سوی سید حمید پورمحمدی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، آمده است: اکنون که با استعانت الهی، کار تهیه و تدوین لایحه برنامه و بودجه سال ۱۴۰۴ کل کشور آغاز شده است، به منظور ارائه آن در موعد قانونی و استفاده حداکثری از توان کارشناسی کشور، اسناد و قوانین فرادستی، سیاست‌های رشد اقتصادی و بودجه‌ریزی برنامه‌محور، جنابعالی را به عنوان عضو ستاد بودجه منصوب می‌نمایم. انتظار است با شرکت منظم در جلسات، در پیشبرد تهیه و تدوین لایحه برنامه و بودجه سال ۱۴۰۴ اهتمام ویژه نمایید.

بر اساس احکام صادرشده، محمدحسین رحمتی به عنوان قائم‌مقام ستاد، رئیس کمیسیون هماهنگی و تلفیق بودجه و رئیس کارگروه تبصره‌ها و احکام اجرایی سیاستی و عضو ستاد؛ محمد قاسمی به عنوان رئیس کارگروه‌های «بودجه شرکت‌های دولتی» و «پیشرفت و تعامل با بخش خصوصی» و عضو ستاد؛ مژگان خانلو به عنوان دبیر و عضو ستاد و رئیس کارگروه تلفیق منابع و مصارف؛ «محمد غیاث‌الدین» به عنوان رئیس کارگروه انطباق لایحه بودجه سال ۱۴۰۴ با اسناد بالادستی نظام برنامه و بودجه کشور و عضو ستاد و محمد تشرفی به عنوان رئیس کارگروه برنامه‌ریزی و توسعه امور استان‌ها و عضو ستاد منصوب شدند.

همچنین رحیم ممبینی،سید سعید سید علایی، حمید امانی همدانی، محسن نجفی‌خواه، حمیدرضا عدل، محمدهادی زاهدی‌وفا، محمود ملکوتی‌خواه،سیدمهدی پاک‌ذات، ایرج دریالعل، سعید جغتایی،مصطفی رشیدی، امرالله قدیری، مهدی باقری،مهرداد نیکو و محمدرضا قاسمی، نیز به‌عنوان اعضای ستاد تهیه و تدوین لایحه برنامه و بودجه سال ۱۴۰۴ منصوب شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته