دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

۶۴ درصد مدارس در حاشیه شهر ها ساخته شده است‌

۶۴ درصد مدارس در حاشیه شهر ها ساخته شده است‌
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: ۶۴ درصد مدارس در حاشیه شهر ها ساخته شده است و در این راستا اطلسی را برای احداث مدارس در مناطق ایجاد شد.
کد خبر : 927462

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا،  حمیدرضا خان‌محمدی، رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در نشست صمیمانه این سازمان با اصحاب رسانه، اظهار کرد: وظیفه هر فرد این است که هر کسب را که نسبت به اطرافیان خود دلسوز است و کمک می‌کند، تشکر کنیم. سازمانی می‌تواند پیشرو باشد و نسل جدید سازمان‌ها باید رده‌های کارمندی خود را به لایه‌های مختلف تکثیر کند.

وی با بیان اینکه قلم، گزارش و مصاحبه های  شما سازمان را به نقطه اوج خود نزدیک کرد، تصریح کرد: ۲۰ هزار خیر در امر مدرسه‌سازی وجود دارد که آن‌ها ۱۱/۴ همت خیرین برای امر مدرسه‌سازی کمک کردند.

خان‌محمدی ادامه داد: یک سازمانی که ۲ هزار نیرو دارد باید بتواند خودش را در لایه‌های مختلف تکثیر کند. این ایام همزمان با روایتگری حضرت زینب است و جنگ روایتگری اعم‌از مشکلات از مدت‌ها پیش آغاز شده است و واقعه کربلا در محیط بسته صورت گرفت ولی حضرت زینب با روایتگری جریان عاشورا این امر را به‌درستی ادامه داد. شما خبرنگاران میراث‌دار این فرهنگ هستید.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه ۳۰ هزار کلاس ساخته ایم، ابراز کرد: برخی معتقدند که دیگر مدرسه سازی کافی است اما همچنان به مدرسه سازی نیاز داریم و در برنامه توسعه هفتم ۴۱ برنامه برای سازمان نوسازی است و نشانه گذاری برای مدرسه در مناطق مختلف در این برنامه درنظر گرفتیم.

وی با بیان اینکه ما حدود ۷ نقطه مشکل دار داریم و فضا آموزشی کمی دارد، ادامه داد: مهاجرت و جابه جایی  موضوعی است که باید سازمان نوسازی به آن توجه کند، سالانه یک میلیون جابه جایی داریم و متوجه کمبود فضای آموزشی می شویم و دستگاه ها باید در این زمینه به ما کمک کنند‌.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه خیر یک نفر است و شما خبرنگاران برای هزاران نفر روایتگری می کنند، ابراز کرد: ما همیشه شما یاور خود می دانیم.امیدواریم مهر امسال مشکل خاصی نداشته باشیم و بتوانیم که هزار مدرسه کانکسی را ساماندهی کنیم.

خان‌محمدی با بیان اینکه ۶۴ درصد مدارس در حاشیه شهر ها ساخته شده است، اظهار کرد: در این راستا اطلسی را برای احداث مدارس در مناطق ایجاد کردو ۱۵ هزار گروه جهادی و ۱۶۴ موسسه مارا در مقاوم سازی، بهسازی مدارس سازمان نوسازی مدارس را یاری می کنند.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور ادامه داد: ما به احداث مدارس در مناطق محروم را مورد توجه قررادادیم و مأموریت اصلی ما نوسازی، تجهیز مدارس است و بودجه از سوی دولت به ما تخصیص داده میشود. اگر سازمانی پیشرو باشد، رده ها کارمندی خود را به لایحه های مردمی تبدیل کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: آموزش و پرورش
ارسال نظر
هلدینگ شایسته