دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 مرداد 1403 - 12:07
مربی برزیلی خیبر در گفت‌وگو با آنا؛

نتایج خوب برای خیبر در سه بازی اول مهم است/ نیمی از تیم تغییر کردند

نتایج خوب برای خیبر در سه بازی اول مهم است  نیمی از تیم تغییر کردند
مربی خیبر گفت: نتایج سه بازی اول لیگ برای ما اهمیت زیادی دارد.
کد خبر : 927418

مارکو اورلو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره آخرین وضعیت تیم خیبر خرم آباد برای اولین حضور در لیگ برتر فوتبال ایران اظهار کرد: در وهله اول باید بگویم خوشحالم به خانواده خیبر اضافه شدم و اینجا هستم. ما آماده سازی تیم را با برگزاری چهار دیدار دوستانه پیگیری کردیم. الان آخرین مرحله آماده‌سازی را برای شروع لیگ پشت سر می‌گذاریم. البته تیم به طور کامل مهیای ورود به لیگ نشده است.

وی ادامه داد: باور دارم هیچ تیمی در لیگ برتر آمادگی کامل را ندارد و این یک موضوع عادی در آغاز یک فصل فوتبالی است. اما در تلاش بودیم تا تیم را به بهترین شکل برای ورود به لیگ برتر آماده کنیم. تیمی که فصل قبل در لیگ یک بازی کرد. نیمی از بازیکنان تیم تغییر کردند و زمان برد تا بازیکنان متناسب با نیاز تیم برای فصل جدید جذب شوند. طبیعتاً ما به زمان بیشتری نیاز داریم تا بازیکنان را در سطح بالاتر فوتبالی تطبیق دهیم و همچنین بازیکنان جدید را با خواسته‌های کادرفنی سازگار کنیم.  

مربی خیبر تصریح کرد: اعتماد به نفس بالاتر برای آنکه بازیکنان بازدهی خوبی در اولین بازی مقابل هوادار داشته باشند برای ما اهمیت دارد. در ادامه هم میزبان سپاهان و ذوب‌آهن هستیم و من معتقدم نتایج خوب در این سه دیدار برای تیم خیبر در کل فصل اهمیت زیادی دارد. سخت کار خواهیم کرد، با انگیزه بالا، چون تیمی قوی هستیم و اعتماد به نفس بسیار زیادی داریم تا آغاز خوبی در ابتدای فصل داشته باشیم.  

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته