دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 مرداد 1403 - 11:10

ظرفیت‌سازی برای استفاده از منابع آب مرزی از اولویت‌های بخش آب است

ظرفیت‌سازی برای استفاده از منابع آب مرزی از اولویت‌های بخش آب است
رئیس حوضه آبریز رودخانه کرخه و مرزی غرب در بازدید از مراحل احداث سد «کبوترلانه» در شهرستان کنگاور، ظرفیت‌سازی برای ذخیره آب‌های سطحی و استفاده از منابع آب حوضه مرزی را از مهمترین اولویت‌های بخش آب در غرب کشور خواند.
کد خبر : 927398

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت نیرو، شاهپور رجایی رئیس حوضه آبریز رودخانه کرخه و مرزی غرب کشور به همراه معاون مهندسی تأمین منابع مالی این حوضه آبریز، روز یکشنبه ۲۱ مردادماه از سد مخزنی «کبوترلانه» شهرستان کنگاور بازدید کرد.

رجایی پس از بازدید میدانی از قسمت‌های مختلف این، پروژه در جلسه‌ای در محل کارگاه سد «کبوترلانه» برگزار شد، خواستار تسریع در اقدامات باقی مانده این پروژه شد.

رئیس حوضه آبریز رودخانه کرخه و مرزی غرب گفت: ظرفیت‌سازی برای ذخیره آب‌های سطحی و استفاده از منابع آب حوضه مرزی از مهمترین اولویت‌های بخش آب در غرب کشور است.

این گزارش حاکی است در این جلسه که اعضای کمتیه تخصصی ـ مشاوران طرح و پیمانکار نیز حضور داشتند، تأکید شد که در صورت تخصیص به‌موقع اعتبار مورد نیاز، این پروژه آبگیری خواهد شد.

در این بازدید رسول فرهادی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه، رضایی معاون طرح و توسعه و حسین آبادی مجری طرح رئیس حوضه آبریز رودخانه کرخه و مرزی غرب را همراهی کردند.

انتهای پیام/

برچسب ها: آب کشاورزی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته