دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

افتتاح اولین سایت آموزشی نگهداری و تعمیرات پله برقی در متروی تهران

افتتاح اولین سایت آموزشی نگهداری و تعمیرات پله برقی در متروی تهران
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه صبح امروز اولین سایت آموزشی نگهداری و تعمیرات پله برقی را در پایانه فتح‌آباد افتتاح کرد.
کد خبر : 927369

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد نژاد با اشاره به اینکه اکنون حدود ۱۲۷۳ دستگاه پله برقی از ۱۰ برند مختلف در ایستگاه‌های متروی تهران و حومه در حال خدمات‌رسانی مداوم به مسافران هستند گفت: نیاز به یک مرکز آموزشی تخصصی در این حوزه به‌شدت احساس می‌شد؛ بنابراین این سایت آموزشی باهدف ارتقای سطح دانش فنی پرسنل مترو در زمینه نگهداری و تعمیرات پله‌های برقی و کاهش هزینه‌های مربوط به این بخش راه‌اندازی شده است.

وی افزود: یکی از ویژگی‌های مهم این سایت آموزشی، امکان آموزش عملی روی قطعات واقعی پله برقی است. کارآموزان می‌توانند با بررسی دقیق قطعات و اجزای مختلف پله برقی، دانش نظری خود را تقویت کرده و مهارت‌های عملی خود را افزایش دهند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در ادامه اعلام کرد: ما در این سایت آموزشی جدا از آموزش کارکنان و پیمانکاران این شرکت، آماده همکاری با سایر دستگاه‌ها و سازمان‌هایی که نیاز به آموزش در حوزه پله برقی دارند نیز هستیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک، چند دستگاه آسانسور نیز به این سایت اضافه خواهد شد تا امکان آموزش در زمینه آسانسور نیز فراهم شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته