دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 مرداد 1403 - 09:09

نقش نهاد نمایندگی رهبری در ریل‌گذاری صحیح سند دانشگاه اسلامی

نقش نهاد نمایندگی رهبری در ریل‌گذاری صحیح سند دانشگاه اسلامی
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر گفت: نهاد در تلاش است، ابتدا مسیر صحیح به سمت اهداف نظام، کشور و سند دانشگاه اسلامی به درستی ریل‌گذاری شود، سپس از اقدامات و تلاش‌های افراد حمایت کنیم.
کد خبر : 927355

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، پنجاه و سومین جلسه شورای اداری دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با حضور مجید مشکینی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی رؤسای واحد‌ها و مراکز و مدیران ارشد دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر با محور بررسی درآمد‌های غیرشهریه‌ای واحد‌ها و مراکز این دانشگاه برگزار شد.

حجت‌الاسلام مسعود داستار مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر در این جلسه با بیان اینکه نهاد رهبری با توجه به ماهیت کاری، چند وجه دارد، اظهار کرد: هدایت، حمایت و نظارت، خلاصه همه فعالیت‌ها نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها است.

وی ادامه داد: نهاد رهبری در تلاش است، ابتدا مسیر صحیح به سمت اهداف نظام، کشور و سند دانشگاه اسلامی به درستی ریل‌گذاری شود، سپس به همان سمت افراد هدایت شده و در نهایت در این مسیر، از اقدامات و تلاش‌های افراد حمایت کنیم.

نقش نهاد رهبری در ریل‌گذاری صحیح سند دانشگاه اسلامی

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر با تأکید بر اینکه، همه ارکان جامعه فرزندان ایران و انقلاب هستند، عنوان کرد: بی‌شک همه افراد، مورد هدایت و حمایت ارکان نظام هستند؛ اما باید پذیرفت، افرادی که دغدغه‌مندتر و پای کار هستند، بیشتر مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

داستار با تأکید بر بهره‌گیری از مفاهیم ارزشمند نهج‌البلاغه در زندگی به‌ویژه مسئله مدیریت، بیان کرد: حضرت علی(ع) در خطبه اول نهج‌البلاغه با تأکید بر ارائه زیبایی دین به مردم برای جذب آنان به شریعت الهی می‌فرماید: خداوند رسل و پیامبران را به نبوت برگزید تا میان مردم زندگی کنند تا دفینه‌های عقلی آنان را شکوفا سازند.

وی با بیان اینکه نهج‌البلاغه سرشار از اصول و ارکان برای زندگی انسان‌ها است، ادامه داد: اصول و ارکان مدیریتی از منظر امیر مؤمنان(ع) در چهار رکن خلاصه می‌شود. اول، برنامه‌ریزی و تدبیر، دوم، سازمان‌دهی و گزینش صحیح افراد، سوم، تئوری تقسیم‌کار و مشارکت افزایی، چهارم تصمیم‌گیری بر مبنای عقل و تدبیر و مشورت، معرفی شده است.

بودجه استان بوشهر برای سال مالی آینده تصویب شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر نیز گفت: بودجه استان برای سال مالی آینده مورد تصویب قرار گرفت؛ اما باید توجه داشت این تصویب، تعهد و الزام را برای تک‌تک ارکان مدیریتی دانشگاه به همراه دارد و باید با همدلی، تدبر و به دور از حواشی، نسبت به تحقق ردیف‌های آن، تلاش کرد.

نقش نهاد رهبری در ریل‌گذاری صحیح سند دانشگاه اسلامی

سعید رازقی افزود: حضور همه اعضای در این جلسه به‌ویژه استاندار و نماینده ولی‌فقیه در استان و رؤسای دانشگاه علوم پزشکی و خلیج‌فارس که نشان از دغدغه‌مندی مدیران ارشد استان به مسائل دانشگاه آزاد اسلامی است را به فال نیک خواهیم گرفت و برای پیشرفت دانشگاه تلاشی مضاعف خواهیم داشت.

بودجه سرآمد عملکرد سال آینده دانشگاه است

معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی نیز با قدردانی از فعالیت‌های صورت گرفته استان بوشهر در یک سال گذشته، عنوان کرد: بودجه سرآمد عملکرد سال آینده دانشگاه است که با همت همکاران به منصه ظهور می‌رسد.

نقش نهاد رهبری در ریل‌گذاری صحیح سند دانشگاه اسلامی

مجید مشکینی با تأکید بر اینکه در این جلسه برای شنیدن پیشنهادها، انتقادات، راهکار‌ها و حتی گلایه‌ها حضور دارد، مطرح کرد: در جلسه شورای اداری دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر را به منظور پاسخ به ابهامات، برطرف کردن دغدغه مندی‌ها حضور دارم. قطعاً همه موضوعات را با اعلام به هیئت رئیسه دانشگاه تا اصلاح و تحقق، پیگیری خواهم کرد.

به گزارش آنا، در ادامه این جلسه، تک‌تک رؤسای واحد‌ها و مراکز و مدیران ارشد دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر، موضوعاتی را مطرح کردند. همچنین در این جلسه با حضور مشکینی از پوستر عصر امید دریا که آذرماه سال جاری برگزار می‌شود، رونمایی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته