دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 مرداد 1403 - 09:30

چینی:عملکرد نقل و انتقالات استقلال بهتر از گذشته بود/ حالا نوبت نکونام است که نتیجه بگیرد

چینی:عملکرد نقل و انتقالات استقلال بهتر از گذشته بود  حالا نوبت نکونام است که نتیجه بگیرد
بازیکن سابق استقلال گفت: عملکرد نقل و انتقالاتی استقلال در مقایسه با چند سال گذشته خیلی بهتر و کامل‌تر بوده است.
کد خبر : 927270

علی چینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره عملکرد استقلال در فصل نقل و انتقالات اظهار کرد: اول از همه باید بابت عملکرد هلدینگ خلیج فارس دست مریزاد گفت. از زمانی که مالک باشگاه استقلال شده از لحاظ امکانات و حمایت مالی شرایط را خوب کرده است. احمد شهریاری و فرشید سمیعی به عنوان اعضای هیئت مدیره باشگاه با جواد نکونام همکاری خوبی داشته‌اند. تمام خواسته‌های سرمربی تیم را درباره جذب بازیکن تأمین کردند. عملکرد نقل و انتقالاتی استقلال در مقایسه با چند سال گذشته خیلی بهتر و کامل‌تر بوده است. از اینجا به بعد وظیفه کادرفنی است که هارمونی لازم را میان بازیکنان ایجاد کند و بتواند نتایجی در حد نام استقلال بگیرد.

لیگ برتر حرفه‌ای‌تر شده

بازیکن سابق استقلال درباره اینکه عملکرد رقبای تیمش را در فصل نقل و انتقالات چطور دیده، خاطرنشان کرد: هر فصل که جلوتر می‌رویم لیگ جذاب‌تر می‌شود. افتخار مربیگری را در لیگ برتر داشتم و در نفت تهران و استقلال بودم، هر فصل زیباتر می‌شود، چون تیم‌ها تلاش می‌کنند تا بهتر شوند. در این فصل تراکتور یارگیری بسیار خوبی داشته، سپاهان به جوانگرایی پرداخته، دیگر مدعیان هم تلاش کردند تا خود را تقویت کنند و فصل بهتری را سپری کنند. هر چه جلوتر رفته‌ایم حرفه‌ای گری بهتری را شاهد هستیم و مقررات و قوانینی را در نظر گرفته‌اند که تیم‌ها به سمت حرفه‌ای شدن کشیده شده‌اند.

چمن ورزشگاه نقش جهان باعث آبروریزی شد

چینی در خصوص اینکه استقلال و پرسپولیس دو نماینده ایران در لیگ نخبگان آسیا نمی‌توانند در سه هفته اول لیگ برتر در تهران میزبان باشند، اظهار کرد: بدون تردید مسئولانی که امور ورزشگاه‌ها به آنها مربوط بوده باید در این زمینه جوابگو باشند. خطای بزرگی رخ داده که کل کشور درگیر مشکلات زمین چمن و استاندارد سازی ورزشگاه‌ها شده است. شاهد بودیم وضعیت افتضاح زمین چمن ورزشگاه نقش جهان باعث آبروریزی شده و رئیس فدراسیون هم این موضوع را گفت. خیلی بد است که دو تیم اول فوتبال ایران ناچار هستند در خارج از تهران میزبان حریفان خود باشند و در شرایطی بازی کنند که خارج از قاعده همیشگی بوده. نباید اتفاقاتی می افتاد که پایتخت ما ورزشگاهی نداشته باشد که استقلال و پرسپولیس در آن میزبانی کنند و این اتفاق ناشی از بی‌تدبیری مسئولان ورزشگاه‌های آزادی و تختی است.  

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته