دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

معرفی تازه‌ترین برنامه‌های خانه اندیشمندان علوم انسانی

معرفی تازه‌ترین برنامه‌های خانه اندیشمندان علوم انسانی
از «نگاهی به حال و آینده رشته فن آوری آموزشی در عصر هوش مصنوعی» تا آیین نکوداشت استاد «احمد کتابی» تازه‌ترین برنامه‌های خانه اندیشمندان علوم انسانی است.
کد خبر : 927245

به گزارش گروه پژوهش خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ خانه اندیشمندان علوم انسانی یک مرکز مستقل علمی است که پیشرو در زمینه برگزاری نشست‌های علمی و برگزاری گرامیداشت برای استادان رشته‌های علوم انسانی است. این مجموعه در راستای بومی‌سازی علوم انسانی و ایجاد فضایی پویا و صمیمی در بین استادان و صاحب نظران علوم انسانی، ارتباط مستمر و پویا بین دانشگاهیان، اعضای انجمن‌ها و تشکل‌های علمی - تحقیقاتی داخل و خارج از کشور، بومی‌سازی و انتشار تجربیات برتر در حوزه‌های مختلف علوم انسانی در سال ۱۳۹۰ تشکیل و راه‌اندازی شد.

تازه‌ترین برنامه‌های خانه اندیشمندان علوم انسانی به شرح ذیل است که در ادامه به آن‌ها پرداخته می‌شود:

آموزش تاریخ: دریچه‌ای به مهارت‌های اجتماعی

نشست "آموزش تاریخ: دریچه‌ای به مهارت‌های اجتماعی" به همت انجمن ایرانی تاریخ و با همکاری خانه اندیشمندان علوم انسانی، روز دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۸ در سالن خیام خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار می‌شود.
 در این برنامه فریده افضلان، دانش آموخته رشته آموزش تاریخ از دانشگاه لندن به سخنرانی می‌پردازد.

معرفی تازه‌ترین برنامه‌های خانه اندیشمندان علوم انسانی

نگاهی به حال و آینده رشته فن آوری آموزشی در عصر هوش مصنوعی

نشست "نگاهی به حال و آینده رشته فن آوری آموزشی در عصر هوش مصنوعی" به همت انجمن فناوری آموزشی ایران و با همکاری گروه علوم تربیتی خانه اندیشمندان علوم انسانی، روز شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ در سالن خیام خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار می‌شود.
سخنران این مراسم سید احمد رحیمی، استادیار فن آوری آموزشی دانشگاه فلوریدا است و دبیری آن را رحیم مرادی، نایب رییس انجمن فناوری آموزشی ایران بر عهده دارد.

معرفی تازه‌ترین برنامه‌های خانه اندیشمندان علوم انسانی

آیین نکوداشت «استاد احمد کتابی»

آیین نکوداشت "استاد احمد کتابی" به همت گروه زبان و ادبیات فارسی خانه اندیشمندان علوم انسانی، روز چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۰ در سالن فردوسی خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار می‌شود.
در این مراسم حمید تنکابنی، جعفر خیرخواهان، حمید دیهیم، ایرج شهبازی، مهدی گلشنی، مریم موسوی، محمد میرزایی و حمیدرضا نمازیبه سخنرانی می‌پردازند.

معرفی تازه‌ترین برنامه‌های خانه اندیشمندان علوم انسانی

شایان ذکر است ورود برای عموم، آزاد و رایگان است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته