دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 مرداد 1403 - 13:04
افشاری در گفت‌و‌گو با آنا:

زیرساخت‌ رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی دانشگاه آزاد شهرقدس مهیا شد

زیرساخت‌ رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی دانشگاه آزاد شهرقدس مهیا شد
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس، ملارد و صفادشت از آماده‌سازی زیرساخت‌ رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی در این دانشگاه خبر داد.
کد خبر : 927237

حامد افشاری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس، ملارد و صفادشت در حاشیه نشست هم‌اندیشی برای بررسی و جایابی لازم برای استفاده بهینه از فضا‌های دانشگاه با کارگروه تخصصی به‌منظور توسعه رشته‌های پزشکی و پیراشکی پردیس دانشکده پزشکی واحدقدس در گفت‌و‌گو ار خبرگزاری علم و فناوری آنا اظهار کرد: این نشست هم‌اندیشی با همکاری کارگروه‌های تخصصی در واحد‌های شهرقدس با محور بررسی موضوعات روز، مشکلات دانشجویان و ایجاد راهکار‌های رهایی از این مشکلات با اتخاذ تصمیمات مناسب و مصوبات لازم در در جلسات تخصصی در دستورکار قرار گرفت تا این مسائل حل شود.

وی اضافه کرد: در نشست هم‌اندیشی امروز به بررسی نقشه سایت عمرانی دانشگاه پرداختیم و برخی نکات که مربوط به امور جاری ازجمله ایجاد کلاس و توسعه دانشکده‌ها بود را در برنامه کاری قرار دادیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس، ملارد و صفادشت افزود: با توجه به ضرورت توسعه پردیس پزشکی این دانشگاه در رشته‌های مختلف علوم پزشکی و پیراپزشکی یکی از محور‌های جلسات شورای واحد حضور مدیران میانی است که نکات مدنظر را بیان می‌کنند تا معاونان در جریان قرار بگیرند و مباحثی که مربوط به وضعیت فضا‌های آموزشی ازجمله توسعه و ایجاد کلاس‌های آموزشی دانشجویان است با مدیران میانی پیگیری و مرتفع کنیم.

افشاری یادآور شد: در این جلسه آخرین تحلیل‌های عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس، ملارد و صفادشت درباره فضایابی با هدف توسعه فضای دانشکده پزشکی بررسی و پیش‌بینی‌های لازم برای اختصاص ساختمان مستقل شهدای سلامت به دانشکده پزشکی و انتقال دانشکده فنی از این ساختمان به ساختمان ولایت انجام شد.

وی متذکر شد: یکی از محور‌های این نشست‌ها با توجه به حضور اعضای شورای واحد مدیریت استفاده از فضا‌های عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس بود که مقرر شد نکات ضروری کارگروه تخصصی و کارکنان اجرایی شود تا با استفاده بهینه و صحیح از فضا‌ها فصل جدید را همزمان با آغاز ترم تحصیلی مهر با هدف توسعه رشته‌های پزشکی که زیرساخت آن را از قبل آماده کردیم با موفقیت آغاز و سپری کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس، ملارد و صفادشت افزود: در دانشکده پزشکی، زیرساخت جدید رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی مانند پرستاری و سایر رشته‌ها را مهیا کردیم و برنامه‌ریزی لازم را را انجام دادیم تا با مشکلات کمبود فضا در طول ترم جدید مواجه نشویم و قصد داریم پردیس پزشکی واحد شهرقدس در ساختمان شهدای سلامت فعالیت آموزشی خود را دنبال کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته