دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 مرداد 1403 - 13:15
در مراسم افتتاحیه کمیته انضباطی مطرح شد؛

ممبینی: انتظار داریم باشگاه ها طبق پروتکل های فدراسیون فوتبال پیش روند

ممبینی: انتظار داریم باشگاه ها طبق پروتکل های فدراسیون فوتبال پیش روند
مراسم افتتاحیه کمیته انضباطی با نمایندگان باشگاه های لیگ برتر و لیگ یک فوتبال کشور با حضور مسئولین فدراسیون فوتبال برگزار شد.
کد خبر : 927232

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم افتتاحیه همایش کمیته انضباطی با نمایندگان باشگاه های لیگ برتر و لیگ یک فوتبال کشور صبح امروز در هتل آکادمی فوتبال و با حضورمهدی محمد نبی، نایب رییس اول فدراسیون، هدایت ممبنی،دبیرکل فدراسیون و ابوالفضل حسن زاده محمدی، میثم زرگر وفا برگزار شد.

در این همایش  انتقال  دیدگاه های این کمیته نسبت به برخی موضوعات انضباطی از قبیل مشوقین ، کانون هواداران ، مصاحبه ها و مسائل حقوقی و همچنین ارائه دسترسی باشگاه ها به سامانه قضایی فدراسیون مطرح شد.

در ابتدای این همایش هدایت ممبینی نکات مختلفی را با نمایندگان باشگاهها در خصوص اهمیت ارکان قضایی و برگزاری مسابقات اشاره کرد. سپس مهدی محمدنبی پیشنهادات مختلفی را در راستای اجرای برنامه های این کمیته به حاضرین ارائه کرد.

 دبیرکل فدراسیون گفت: باشگاهها از ارکان مهم برای برگزاری مسابقات محسوب می شوند. اگر می خواهیم که در فوتبال شاهد پیشرفت و توسعه بیش از پیش باشیم باید با هدف پیش رویم. باشگاهها یکی از ارکان مهم خانواده فوتبال هستند تا در امر برگزاری مسابقات و موارد دیگر به ما یاری برسانند. باید در کنار هم باشیم تا در رشد و توسعه فوتبال گام برداریم.  همانطور که باشگاهها از ما در امر برگزاری، برنامه ریزی  و اجرای برنامه ها انتظار دارند، ما نیز انتظار داریم تا طبق پروتکل های فدراسیون فوتبال پیش روند و ما را به هدفمان که همانا توسعه و موفقیت  است، برسیم.

وی افزود: از نظر کیفیت، منابع انسانی، هوادار و ... در سطح بالای آسیا هستیم اما از نظر سخت افزاری مشکل داریم و برای حل این مشکل باید با کمک یکدیگر گام برداریم. ما در کنار باشگاهها هستیم تا زیرساختها درست شود. در کنار موارد بالا بدون شک یکی از بخش های مهم  مسائل انضباطی است. گاهی اوقات بی نظمی، بداخلاقی و موارد انضباطی شدتش بیشتر از متن فوتبال  می شود که زحمات دوستان در ارکان مختلف دیده نمی شود.قطعا بدون ارکان قضایی و سازمان لیگ نمیتوان مسابقات را به بهترین نحو پیش برد.

ممبینی در پایان گفت: ما یک خانواده هستیم و باید هر یک از ارکانها وظایف خود را به خوبی انجام دهند. از کمیته انضباطی و ارکان قضایی تشکر می کنم چرا که واقعا از هیچ تلاشی برای ایجاد نظم و انضباط در فوتبال کشور دریغ نمی کنند.

در ادامه این همایش میثم زرگروفا درباره فرآیندهای سامانه  قضایی که باشگاهها در بخش کمیته انضباطی از این پس باید تمامی شکایات، ابلاغیه، پرداخت جریمه به صورت برخط در این سامانه به ثبت برسانند، توضیحات کاملی را ارائه کرد.

همچنین رئیس دپارتمان فناوری اطلاعات درباره این فعال شدن این سامانه گفت: درواقع این سامانه از امروز فعال شده ودر رقابتهای لیگ برتر قابل بهره برداری است. این نشست تا عصر امروز ادامه خواهد داشت که ابوالفضل حسن زاده و امیرمهدی علوی در خصوص بحث انضباطی و اهمیت رسانه و اطلاع رسانی مواردی را مطرح خواهند کرد. 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته