دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نتایج اولیه آزمون دکتری تخصصی داروسازی اعلام شد

نتایج اولیه آزمون دکتری تخصصی داروسازی اعلام شد
نتایج مرحله اول آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) رشته های داروسازی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ اعلام شد و با انتشار دفترچه راهنما، انتخاب رشته برای داوطلبان مجاز آغاز شده است.
کد خبر : 927229

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرکزاری علم و فناوری آنا، آزمون پذیرش دانشجو در مقطع دکتری تخصصی (Ph.D) رشته های داروسازی ۴ مرداد ۱۴۰۳ برگزار شد. نتایج اولیه این آزمون به صورت کارنامه در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شده است.

پذیرش دانشجو در مقطع دکتری تخصصی (Ph.D) رشته های داروسازی بر اساس نمرات آزمون کتبی و مصاحبه است.

بر اساس نمره کتبی و با توجه به سهمیه داوطلبان و نیز ظرفیت رشته، افراد مجاز، جهت آزمون مرحله دوم دعوت شده اند. لذا افرادی که به مصاحبه دعوت نشده اند، یا حد نصاب نمره کتبی را کسب نکرده اند یا با توجه به ظرفیت رشته ها، در جمع افراد مجاز قرار نگرفته اند. در مرحله اول آزمون (کتبی) کسب حدنصاب ۲۵ درصد از نمره تراز کتبی آزمون، جهت معرفی به مرحله مصاحبه الزامی است.

آزمون ورودی دکتری تخصصی (Ph.D) رشته های داروسازی شامل دو بخش کتبی و شفاهی است. بر اساس ظرفیت اعلام شده و رتبه و نمره داوطلبان، از قبول شدگان آزمون کتبی، به مرحله دوم (آزمون شفاهی) راه یافته اند و شرکت کنندگان در آزمون، می توانند با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی، کارنامه مرحله اول (کتبی) خود را مشاهده کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته