دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 مرداد 1403 - 11:50

اعلام آخرین وضعیت ورزشگاه سردار آزادگان برای میزبانی از بازی شمس آذر - استقلال

اعلام آخرین وضعیت ورزشگاه سردار آزادگان برای میزبانی از بازی شمس آذر - استقلال
تلاش‌ها برای آنکه ورزشگاه سردار آزادگان قزوین میزبان بازی شمس آذر و استقلال شود ادامه دارد.
کد خبر : 927203

مهرزاد نجفیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره اینکه ورزشگاه سردار آزادگان قزوین آماده میزبانی از دیدار شمس آذر و استقلال است، اظهار کرد: تمام تلاش استاندار و اداره کل ورزش و جوانان استان بر این بوده تا با یک کار جهادی ورزشگاه آماده میزبانی شود. مسئله اصلی نور ورزشگاه است که نور لازم تأمین شده است.

مالک باشگاه شمس آذر افزود: شرایط خاصی برای ما ایجاد کرده‌اند. ۱۵ روز قبل به ما اعلام کردند نور ورزشگاه باید به ۱۶۰۰ لوکس برسد. این موضوع یک فرایند است و بودجه ۶ ماه خود را برای آن در نظر گرفتیم. ۳۵ میلیارد تومان هزینه تأمین نور ورزشگاه شده است. ما را تحت فشار قرار دادند، چون تأمین چنین بودجه‌ای در این مدت کار بسیار دشواری بوده است. ما مشکلات بستن تیم را برای فصل جدید داشتیم و این موضوع هم اضافه شد. با چنین هزینه‌های ادامه حضور برای بخش خصوصی در لیگ برتر خیلی سخت است.  

نجفیان در مورد اینکه فضای لازم برای نصب سیستم VAR در ورزشگاه سردار آزادگان فراهم شده، عنوان کرد: سال گذشته در ورزشگاه زیرساخت‌های لازم برای نصب تجهیزات VAR آماده شده است. اینکه چه زمانی فدراسیون تجهیزات را به ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ما بیاورد بی‌اطلاع هستم.  

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته