دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 مرداد 1403 - 10:12
کاظمی:

آمار پذیرش دانشجو در دانشگاه آزاد خراسان‌شمالی افزایش یافت

آمار پذیرش دانشجو در دانشگاه آزاد خراسان‌شمالی افزایش یافت
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌شمالی از رشد آمار پذیرش دانشجو در این دانشگاه در دو سال گذشته خبر داد.
کد خبر : 927178

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، بیست و سومین جلسه هیئت‌امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌شمالی به ریاست علی سروری‌مجد قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و معین ریاست عالی دانشگاه در استان‌های خراسان‌شمالی، خراسان‌رضوی و خراسان‌جنوبی و با حضور غلامرضا کاظمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌شمالی، حجت‌الاسلام رضا نوری نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌شمالی، محمدرضا حسین‌نژاد دوین استاندار خراسان‌شمالی و علیرضا طوسی معاون طرح و برنامه مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه استان در واحد بجنورد برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌شمالی در این نشست اظهار کرد: با تلاش شبانه‌روزی استادان، کارکنان و مسئولان دانشگاهی در دو سال گذشته توانستیم در جذب دانشجو موفق عمل کنیم و آمار پذیرش دانشجو را به رقم مناسبی برسانیم.

غلامرضا کاظمی افزود: در واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌شمالی تعامل و همکاری بسیار خوبی بین اعضای هیئت رئیسه، کارکنان و استادان وجود دارد و همین عامل زمینه‌ساز پیشرفت و توسعه واحد‌های دانشگاهی در یک سال اخیر بوده؛ به طوری که در زمینه‌های مختلف علمی، فرهنگی، پژوهشی و ورزشی به افتخارات بسیار خوبی دست یافتیم.

وی همچنین گزارشی از عملکرد واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌شمالی، فعالیت‌های حوزه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی، دانشجویی، فرهنگی و ورزشی ارائه کرد و جلسه وارد دستورکار بررسی مصوبات واحد‌های دانشگاهی استان خراسان‌شمالی شد.

به گزارش آنا، در پایان  بیست و سومین جلسه هیئت‌امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌شمالی، سروری‌مجد به همراه سایر اعضای هیئت‌امنای استان خراسان‌شمالی با حضور بر مزار دو شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد و نثار فاتحه ضمن تجدیدبیعت با آرمان‌های والای امام خمینی(ره) به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته