دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 خرداد 1395 - 13:15
در گفت‌و‌گو با آنا؛

مقداد نجف‌نژاد: با معینی اختلاف ندارم اما شکایت کردم!/ به منصوریان در انتخاب بازیکن کمک می‌کنیم

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال گفت:با مسعود معینی اختلاف ندارم اما برای حمایت از مردم مازندران از او شکایت کردم.
کد خبر : 92717

مقداد نجف نژاد در گفت و گو با خبرنگار ورزشی آنا درباره صحبت‌های تند مسعود معینی علیه وی و شکایتی که از این عضو هیات مدیره استقلال کرده‌ است گفت: «من با معینی اختلاف ندارم اما او به من و قشر زحمتکش جامعه توهین کرده است به طور حتم این توهین او را پیگیری خواهم کرد. من 4 سال در مجلس حضور داشتم و افتخار می کنم که از مزرعه به اینجا رسیدم. متاسفانه معینی نه تنها به من بلکه به همه اهالی مازندران توهین کرد.»


وی با تاکید بر اینکه با معینی هیچ اختلافی ندارد، اظهار کرد: «در تمام مدتی که در استقلال فعالیت می‌کردم تا به حال بی اخلاقی و توهین ندیده بودم اما متاسفانه این بار این اتفاق افتاد و باید از همان ابتدا جلوی این بی‌حرمتی ها گرفته شود تا بار دیگر تکرار نشود.»


رئیس‌ هیات مدیره استقلال همچنین در مورد روی کار آمدن منصوریان و برکناری مظلومی اظهار کرد: «قبل از بازی استقلال با تراکتورسازی من خواهان برکناری مظلومی شدم و حتی قبل از بازی با صبا هم این درخواست را داشتم اما متاسفانه با اینکه من روی این موضوع سماجت کردم اما جدایی مظلومی در آن مقطع رای نیاورد و نتیجه آن هم این شد که تیم به عنوان سومی در لیگ و نایب قهرمانی در جام حذفی رسید. هیچ یک از ما زحماتی که مظلومی برای استقلال کشید را فراموش نمی کنیم اما حقیقت امر این بود که تیم با مربیگری مظلومی نتیجه نگرفته بود و نیاز به یک شوک داشت. در حال حاضر روی کار آمدن منصوریان یک اتفاق خوبی برای این تیم خواهد بود. این مربی دانش و مهارت خوبی دارد و همانطور که سال گذشته توانست نفت تهران را به خوبی هدایت کند به طور حتم در استقلال هم موفق خواهد بود.»


نجف‌نژاد در پاسخ به اینکه واکنش هیات مدیره استقلال درباره اینکه منصوریان بازیکنان باتجربه را در لیست خروجی گذاشته است چیست، عنوان کرد: «به طور حتم مربی و کادر فنی همه جوانب را سنجیدند و این تصمیم را گرفتند. بازیکنان قدیمی به استقلال کمک بسیار زیادی کردند اما تصمیم کادر فنی این است که آنها در لیست خروجی قرار بگیرد و بازیکنان دیگر جانشین آنها شوند و ما هم در هیات مدیره به آنها کمک خواهیم کرد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته