دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 مرداد 1403 - 09:31
زارعیان تأکید کرد؛

آمادگی دانشگاه آزاد برای همکاری علمی فرهنگی با دفتر امام جمعه آباده

آمادگی دانشگاه آزاد برای همکاری علمی فرهنگی با دفتر امام جمعه آباده
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده عنوان کرد: این دانشگاه با برخورداری از ظرفیت‌های علمی و فرهنگی، آمادگی همکاری با دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در شهرستان آباده را دارد.
کد خبر : 927162

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، تعدادی از اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده به همراه مدیران مدارس، کارکنان و استادان فعال حوزه فرهنگی و تعدادی از دانش‌آموزان سما با عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه این شهر دیدار و گفت‌وگو کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی و علمی این دانشگاه، به امتیازات و افتخارات کسب شده توسط کارکنان، استادان، دانشجویان و دانش‌آموزان در حوزه فرهنگی این نهاد در سطح استان و کشور پرداخت.

آرش زارعیان عنوان کرد: استفاده ار رهنمود‌های امام جمعه شهرستان آباده در کسب این امتیازات دخیل بوده و انتظار داریم پیوسته از حمایت و پشتیبانی ایشان در پیشبرد فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی برخوردار باشیم.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی آباده با برخورداری از ظرفیت‌های علمی و فرهنگی، آمادگی همکاری با دفتر نمایندگی ولی‌فقیه آباده را دارد، افزود: با گذشت ۳۳ سال از تاریخ تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی آباده و مردم‌نهاد بودن این دانشگاه، پویایی و حرکت به سمت جلو از اهداف برجسته این مجموعه است.

در پایان این مراسم از طرف دفتر امام جمعه آباده هدایایی به دانش‌آموزان سما داده شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته