دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 مرداد 1403 - 22:10

ارائه بسته پیش بینی ۱۰ روزه سازمان هواشناسی برای اطلاع رسانی به زائران

ارائه بسته پیش بینی ۱۰ روزه سازمان هواشناسی برای اطلاع رسانی به زائران
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور گفت: یک بسته پیش بینی ۱۰ روزه در مرکز ملی پیش بینی سازمان برای چهار شهر زیارتی و ۶ پایانه مرزی ایران و عراق تولید می‌شود که زائران می‌توانند بسته پیش بینی هوا را از سایت سازمان هواشناسی کشور دریافت کنند.
کد خبر : 927134

 
به گزارش خبرگزاری علم وفناوری آنا از سازمان هواشناسی کشور، صادق ضیائیان اظهار داشت: پیش بینی اوضاع جوی شهر‌های زیارتی عراق و پایانه‌های مرزی غرب کشور به صورت روزانه در سازمان هواشناسی کشور صادر و منتشر می‌شود. 

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور گفت: پیش بینی اوضاع جوی شهرهای زیارتی عراق و پایانه های مرزی غرب کشور به صورت روزانه در سازمان هواشناسی کشور صادر و منتشر می شود.برای این منظور یک بسته پیش بینی ۱۰ روزه در مرکز ملی پیش بینی سازمان برای چهار شهر زیارتی و ۶ پایانه مرزی ایران و عراق تولید می‌شود.

وی افزود: این بسته خدماتی به صورت روزانه تولید و آخرین تغییرات جوی شهر‌های زیارتی عراق در آن به روز می‌شود.

رئیس مرکز پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور ادامه‌داد: این پیش بینی‌ها برای شهر‌های نجف، کربلا، کاظمین و سامرا و همچنین ۶ پایانه مرزی «تمرچین» در آذربایجان غربی، «باشماق» در کردستان، «خسروی» در کرمانشاه، «مهران» در ایلام، «چزابه» و «شلمچه» در خوزستان صادر می‌شود.

ضیائیان اضافه کرد: زائران می‌توانند این بسته پیش بینی را از سایت سازمان هواشناسی کشور به نشانی www.irimo.ir و صفحات سازمان در شبکه‌های اجتماعی نظیر «بله» به نشانی @irimonews دریافت کنند.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این کارشناسان سازمان سازمان هواشناسی کشور در بخش‌های مختلف خبری صدا و سیما و رسانه‌های رسمی نیز آخرین تغییرات جوی مناطق مرتبط با پیاده روی اربعین را اطلاع رسانی می‌کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اربعین 1403
ارسال نظر
هلدینگ شایسته