دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

رجاییان: زمزمه‌های جابه‌جایی VAR را از اراک شنیده‌ایم/ تراکتور پورحمیدی را قرضی به آلومینیوم می‌دهد+فیلم

کد خبر : 927111
21 مرداد 1403 - 18:01
مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک گفت: زمزمه‌های جابه‌جایی VAR را از اراک شنیده‌ایم ولی استان ما خیلی مخالف با جابه‌جایی است. 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد رجاییان در حاشیه برگزاری مراسم برترین‌های فوتبال ایران در مورد اینکه VAR نصب شده در ورزشگاه آلومینیوم اراک دائمی است، اظهار کرد: به قصد دائمی بودن آن را برده‌ایم. زمزمه‌هایی در مورد جابه‌جایی شنیده می‌شود ولی نصب آن کار خیلی سختی است. همه موارد را برای نصب VAR انجام دادیم و کار شیکی را تدارک دیده بودیم. زمزمه‌های جابه‌جایی را شنیدیم ولی هفته اول بازی پرسپولیس است و نمی دانم از هفته اول استفاده می‌شود. تصمیم‌گیری درباره VAR با فدراسیون فوتبال نیست و از جاهای دیگر است ولی استان ما خیلی مخالف با جابه‌جایی است. 

مدیرعامل آلومینیوم اراک در مورد اینکه حسین پورحمیدی گفته از این باشگاه پیشنهاد دارد، گفت: پورحمیدی از دروازه‌بان‌های خوب کشور است و شرایط خوبی در اراک داشت. در صحبت‌هایی که با او داشتیم اگر دو طرف توافق کنیم به آلومینیوم می‌آیند. فکر می‌کنم باشگاه تراکتور به صورت قرضی پورحمیدی را می‌دهد. از روز اول با تراکتور هم مکاتبه داشتیم و یک طرفه با پورحمیدی مذاکره را جلو نبردیم. 

ارسال نظر
هلدینگ شایسته