دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 مرداد 1403 - 16:18
منصوری:

دانشگاه آزاد با رویکرد فناوری ثروت‌آفرین به فعالیت خود ادامه می‌دهد

دانشگاه آزاد با رویکرد فناوری ثروت‌آفرین به فعالیت خود ادامه می‌دهد
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سمنان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با رویکرد فناوری ثروت آفرین و فرهنگ تمدن ساز بر اساس سند تحول و تعالی دانشگاه به فعالیت خود ادامه می‌دهد.
کد خبر : 927078

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، بیستمین جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان با حضور محمدهادی همایون، معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی، مهدی منصوری، رئیس این دانشگاه و سایر اعضا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان برگزار شد.

مهدی منصوری در این جلسه گزارشی از عملکرد یک‌ساله واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان را در حوزه‌های مختلف ارائه و اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با رویکرد تحول در آموزش، پژوهش مسئله محور، فناوری ثروت آفرین و فرهنگ تمدن ساز بر اساس سند تحول و تعالی دانشگاه به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

رضا زیاری، معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان نیز گزارشی از عملکرد بودجه سال مالی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ این دانشگاه ارائه و به تشریح کلیات بودجه پیش‌بینی‌شده سال مالی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ این دانشگاه پرداخت.

به گزاش آنا، در این جلسه که با دستور کار بررسی پیش‌بینی بودجه سال مالی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان برگزار و پس از گفت‎‌وگو و تبادل‌نظر اعضای هیئت امنای دانشگاه، کلیات بودجه پیش‌بینی‌شده تأیید و تصویب شد. رونمایی از پوستر سومین جشنواره ملی داستان‌نویسی «به یاد لاله‌ها»، دومین دستور جلسه بیستمین نشست هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته