دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

فراخوان سراسری سومین دوره دستیاری آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی از فردا آغاز می‌شود

فراخوان سراسری سومین دوره دستیاری آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی از فردا آغاز می‌شود
رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی از آغاز سومین دوره دستیاری آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.
کد خبر : 926995

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حامد حسن پور رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ثبت نام متقاضیان در طرح دستیاری آموزشی و نیز اعلام آمادگی تدریس در نیمسال پیش رو از ۸ صبح فردا دوشنبه ۲۲ مرداد آغاز و تا ۲۴ شنبه ۲۷ مرداد ادامه خواهد داشت.

وی افزود: متقاضیان این طرح می‌توانند از طریق سامانه دستیاری آموزشی به آدرس https://bpj.iau.ir/ta اقدام کنند.

حسن پور تأکید کرد: علاوه بر متقاضیان جدید، تمامی دستیاران آموزشی که در هریک از دو نیمسال گذشته در طرح دستیاری آموزشی ثبت نام کرده‌اند و یا در حال تدریس و یا در مقطع دکتری شاغل به تحصیل هستند، نیز لازم است مجدداً با ورود به سامانه دستیاری آموزشی ضمن اعلام آمادگی برای تدریس در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ اطلاعات خود را به‌روز و اولویت‌های خود را برای تدریس در نیمسال جدید (واحد‌های دانشگاهی و دروس مد نظر) مشخص کنند.

وی ادامه داد: روسای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی در واحد‌ها بررسی مدارک ثبت شده در سامانه دستیار آموزشی را انجام می‌دهند.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: شناسه تدریس صرفاً برای آن دسته از متقاضیانی صادر می‌شود که دانشجوی دکتری شاغل به تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی باشند و صلاحیت علمی و عمومی آنها تأیید شود.

حسن پور تصریح کرد: مسئولیت انتخاب دستیار آموزشی با کیفیت و دارای صلاحیت علمی و نیز تخصیص درس به دستیاران مطابق شرایط مندرج در آئین نامه دستیار آموزشی بر عهده معاونین آموزشی واحد‌های دانشگاهی و مدیران گروه‌های مربوطه است.

گفتنی است متقاضیان جدید طرح دستیاری آموزشی می‌توانند قبل از ثبت نام با مراجعه به بخش دستیاری آموزشی سایت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان به آدرس bpj.iau.ir راهنمای ثبت نام در سامانه را ملاحظه کنند و مراحل ثبت نام را انجام دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته