دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 مرداد 1403 - 11:50

توضیحات قالیباف درباره روند بررسی برنامه وزرا

توضیحات قالیباف درباره روند بررسی برنامه وزرا
رئیس مجلس شورای اسلامی درباره روند بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت به مجلس گفت: جلسات کمیسیون‌ها برای بررسی برنامه وزرای پیشنهادی از فردا صبح در نوبت صبح و عصر تشکیل می‌شود.
کد خبر : 926992

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، درباره روند بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت به مجلس اظهار کرد: جلسات کمیسیون‌ها برای بررسی برنامه وزرای پیشنهادی از فردا صبح در نوبت صبح و عصر تشکیل می‌شود. 

وی افزود: اگر ادامه بررسی برنامه وزرای پیشنهادی در کمیسیون‌ها به شنبه هفته آینده کشیده شود درباره جلسه علنی در چهارشنبه و پنج شنبه هفته آینده اطلاع رسانی خواهد شد. 

قالیباف گفت: از فردا تنها وزرای پیشنهادی، نمایندگان مجلس، معاونین پارلمانی وزارتخانه‌ها به همراه دو کارشناس معرفی شده از سوی وزیر پیشنهادی می‌توانند در پارلمان حضور پیدا کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مجلس از بعد از اذان صبح تا ۱۲ شب آمادگی حضور وزرا و برگزاری جلسات نمایندگان را دارد و ضرورتی ندارد که نمایندگان خارج از مجلس جلساتی با وزرای پیشنهادی داشته باشند چون در مجلس همه امکانات برای برگزاری این جلسات پیش‌بینی شده است‌.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته