دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

گسترش قطب‌های تخصصی در دانشگاه علوم پزشکی ایران

گسترش قطب‌های تخصصی در دانشگاه علوم پزشکی ایران
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به گسترش قطب‌های تخصصی این دانشگاه بر ضرورت ارتباط قطب‌های تخصصی با سازمان جهانی بهداشت تاکید کرد.
کد خبر : 926991

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، عبدالرضا پازوکی عنوان کرد: قطب‌های تخصصی دانشگاه علوم پزشکی ایران در حوزه‌های علمی و پژوهشی نسبت به بسیاری از دانشگاه‌ها پیش رو است.

وی با تاکید بر ضروت ارتباط رئیس دانشکده‌ها با مسئولین قطب‌های تخصصی دانشگاه افزود: تمام قطب‌های تخصصی دانشگاه باید با حمایت رئیس دانشکده‌ها باید با سازمان جهانی بهداشت ارتباط و شرایط همکاری را فراهم کنند.

پازوکی با ارزش نهادن به مقوله کلاس‌های درس که در حین حال؛ خدمات پزشکی نیز ارائه می‌دهند، تصریح کرد: قطب‌های تخصصی دانشگاه علوم پزشکی ایران در مرز دانش حرکت می‌کنند و باید این توانمندی‌ها در عرصه‌های بین المللی نیز به صورت راهبرد ارائه شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران بر افزایش تعداد قطب‌های تخصصی این دانشگاه تاکید کرد و گفت: در این زمینه معاونت‌های آموزشی و تحقیقات برای افزایش قطب‌های تخصصی برنامه ریزی کنند.

پازوکی در ادامه عنوان کرد: قطب‌های تخصصی دانشگاه علوم پزشکی ایران به دلیل توانمندی‌های علمی می‌توانند در قالب تقویت همکاری با نهاد‌هایی مانند سازمان غذا و دارو در تایید تجهیزات پزشکی موثر واقع شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته