دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 مرداد 1403 - 08:00
سرپرست مدیرعاملی ملوان در گفت‌وگو با آنا:

نباید به هر شایعه‌ای جواب داد/ زارع هم مثل دقیقی با نظر دنیامالی سرمربی ملوان شد

نباید به هر شایعه‌ای جواب داد  زارع هم مثل دقیقی با نظر دنیامالی سرمربی ملوان شد
سرپرست مدیرعاملی باشگاه ملوان گفت: همان طور که دقیقی با نظر دنیامالی سرمربی ملوان شد، این اتفاق برای انتخاب زارع هم افتاد.
کد خبر : 926867

رامبد رشیدی راد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره اینکه شنیده‌ها حاکی از آن است دلیل انتخاب مازیار زارع به عنوان سرمربی جدید ملوان بندرانزلی اسپانسر جدید باشگاه بوده، اظهار کرد: ما نباید به هر شایعه‌ای جواب دهیم. شایعات در فوتبال زیاد است و نباید به همه آنها واکنش نشان داد. 

وی ادامه داد: شرایط مالی باشگاه به شکلی بود که اجازه نداد تا سعید دقیقی سرمربی ملوان باقی بماند. قطعاً از او تشکر می‌کنیم بابت زحماتی که برای تیم ملوان کشید ولی به هر ترتیب به خاطر آنکه نتوانستیم موارد مربوط به خواسته‌های او را فراهم کنیم، دقیقی از بازیکنان و هواداران خداحافظی کردند و احمد دنیامالی رئیس مجمع باشگاه ملوان، با مازیار زارع برای سرمربیگری تیم صحبت کرد، چون زارع از شرایط تیم و شهر انزلی آگاهی کافی داشت و در نهایت پذیرفت تا سرمربی تیم شود.  

سرپرست مدیرعاملی ملوان در مورد اینکه نظر شخصی دنیامالی بر این بود که زارع سرمربی تیم شود، تصریح کرد: با سعید دقیقی هم دنیامالی صحبت کرده و به توافق رسیده بود تا سرمربی تیم شود. بنابراین دقیقی هم با نظر دنیامالی هدایت ملوان را پذیرفت. برای جانشینی دقیقی هم دنیامالی با زارع مذاکره کرد. 

وی درباره اینکه علت جدایی دقیقی، بدقولی مالی ملوان در پرداخت مطالبات بازیکنان و کادرفنی عنوان شده بود، تأکید کرد: دقیقی زحمات زیادی برای تیم ملوان کشید تا شرایط بهبود پیدا کند. بحث درخواست مالی هم چیزی خارج از موازین قانونی و قراردادی نبوده است. با توجه به اینکه زمانی که با او صحبت کردیم محقق نشد، دقیقی ترجیح داد از بازیکنان و هواداران ملوان خداحافظی کند. 

رشیدی راد در خصوص اینکه ملوان با هدایت مهدی تارتار در فصل قبل ششم شد و این فصل می‌تواند با مازیار زارع موفق‌تر باشد یا همان رتبه را تکرار کند، خاطرنشان کرد: باید بپذیریم که مباحث مالی در نتایج تیم‌های تأثیرگذار است. فصل قبل شرایط مالی مساعدی به ویژه در نیم فصل اول داشتیم، نتایج خوبی گرفتیم. این فصل هم در تلاش هستیم تا شرایط مالی را بهبود ببخشیم. ان‌شاءالله با شرایط مالی خوب نتایج جالبی هم بگیریم. امیدواریم که موفق به کسب نتایج بهتری شویم. حضور زارع در ملوان موضوعی نیست که تازگی داشته باشد. او آمده تا به باشگاه خودش کمک کند. در فوتبال موارد زیادی برای موفقیت وجود دارد و امیدواریم که زارع بتواند موفق باشد.  

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته