دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

صدور بیش از ۱.۵ میلیون گذرنامه زیارتی برای زائران اربعین

صدور بیش از ۱.۵ میلیون گذرنامه زیارتی برای زائران اربعین
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا از صدور ۱.۵ میلیون گذرنامه برای زائران اربعین خبر داد و اعلام کرد: زائران می‌توانند در طول سال از گذرنامه زیارت برای سفر به عراق استفاده کنند.
کد خبر : 926838

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سرهنگ امید نودهی با بیان اینکه زائرین اربعین حسینی به صورت شبانه روزی به صورت غیر حضوری می‌توانند درخواست خود برای دریافت گذرنامه را در سامانه پلیس من، سامانه سخا و یا سامانه www.police.ir ثبت کنند و در آنجا مدارک و مشخصات خود را بارگذاری کنند، گفت: همکاران من به صورت شبانه روزی در حال فعالیت هستند که به درخواست‌ها و تقاضا‌ها جواب بدهند و تعطیلی ایجاد شده در پی گرمای هوا هیچ خللی در خدمت رسانی آنها به زائران حسینی ایجاد نکرده است.

این مقام مسئول در فراجا با بیان اینکه از ابتدای محرم تاکنون بیش از یک میلیون و پانصد هزار گذرنامه صادر شده است اظهار کرد: اگر مشکلی در بارگذاری مدارک و سوابق از سوی متقاضیان وجود نداشته باشد ۳ الی ۵ روز طول می‌کشد که این گذرنامه‌ها صادر شوند و در ادامه به دست متقاضیان برسد.

نودهی همچنین اعلام کرد: بر اساس توافق صورت گرفته با مقامات عراق، زائرانی که گذرنامه زیارت دریافت می‌کنند در طول سال نیز می‌توانند از این گذرنامه برای سفر به عراق و زیارت عتبات عالیات استفاده کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته