دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 مرداد 1403 - 13:46
اصغری شیوایی در گفت‌و‌گو با آنا مطرح کرد؛

محورهای جشنواره «امامت در دنیای مدرن»؛ از مبانی امام‌شناسی تا مرجعیت علمی امامت

محورهای جشنواره «امامت در دنیای مدرن»؛ از مبانی امام‌شناسی تا مرجعیت علمی امامت
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و فناوری پردیس با برشمردن محورهای جشنواره «امامت در دنیای مدرن»؛ مبانی امام‌شناسی براساس جامعه کبیره و مرجعیت علمی امامت با محور مسائل روز را از جمله این محورها برشمرد.
کد خبر : 926807

حسین اصغری شیوایی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و فناوری پردیس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اظهار کرد: تنها راه نجات بشر از تنگنا‌ها و بحران‌های معنوی و فرهنگی، شناخت امام حق در هر زمان و پیروی از اوست.

وی با اشاره به ویژگی‌های جشنواره «امامت در دنیای مدرن»، یادآور شد: در همایش علمی امامت، نقش امامت در دنیای مدرن بررسی می‌شود و تمام موضوعات روز ازجمله خانواده، فضای مجازی و ... محور برگزاری نشست‌های تخصصی این همایش است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و فناوری پردیس با بیان اینکه زیارت جامعه کبیره محور تمام برنامه‌های این جشنواره است، ادامه داد: امامت در دنیای مدرن، مرجعیت علمی امامت با محور مسائل روز، مبانی امام‌شناسی براساس جامعه کبیره، همراهی با اهل بیت(ع) در پرتو معارف جامعه کبیره و ... تنها بخشی از موضوعاتی است که برای نشست‌های تخصصی در نظر گرفته شده است.

اصغری شیوایی تأکید کرد: به بخش‌های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و فناوری پردیس که در برگزاری این جشنواره فعالیت دارند اعلام شده که فعالیت‌ها را با محور زیارت جامعه کبیره برنامه‌ریزی کنند.

وی، سیاست کلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و فناوری پردیس برای حضور و مشارکت بیشتر دانشجویان و استادان را در نظر گرفتن امتیازات و جوائز ارزنده عنوان و بیان کرد: علاوه بر فعالیت مستقیم کانون دانشجویی مهدویت این دانشگاه، به دانشجویان اعلام کرده‌ایم برای کسب امتیاز‌های دانشجویی در همایش علمی امامت شرکت کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و فناوری پردیس متذکر شد: علاوه دانشجویان و استادان، کارمندان و دانش‌آموزان علاقه‌مند می‌توانند در بخش آزاد این جشنواره شرکت کنند.

اصغری شیوایی اضافه کرد: برای شرکت در بخش آزاد لازم نیست اثر موردنظر مقاله علمی باشد؛ بلکه یک اثر کوتاه از یک دانش‌آموز نیز که مرتبط با محور‌های جشنواره باشد می‌تواند به دبیرخانه ارسال شود.

گفتنی است؛ چهارمین جشنواره علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت به میزبانی ۶۲ واحد استانی دانشگاه آزاد اسلامی از ۱۳ رجب تا نیمه شعبان برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت جشنواره به نشانی emamat.iau.ir/fa مراجعه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته