دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

جزئیات نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر علوم پزشکی اعلام شد

جزئیات نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر علوم پزشکی اعلام شد
نام‌نویسی انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر شاغل به تحصیل دانشگاه های علوم پزشکی کشور ۱۴۰۳ تا ۱۵ شهریورماه ادامه دارد.
کد خبر : 926785

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، رضا البرزی مدیرکل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای ماده ۶۲ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، ثبت نام انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر شاغل به تحصیل دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور از ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ آغاز شده است و این فرصت تا ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ ادامه دارد.

البرزی افزود: بر اساس آیین نامه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت، حداکثر ۵ درصد سهمیه پذیرش مقاطع تحصیلی دانشگاه‌های علوم پزشکی (به جز مقطع دکتری تخصصی) برای نقل و انتقال دانشجویان در شروع هر سال تحصیلی اختصاص می‌یابد.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت خاطر نشان کرد: تسهیلات موضوع این آیین نامه صرفاً برای دانشجوی همسر و فرزند شهید، آزاده و همسر و فرزند آزاده و جانبازان بالای ۲۵ درصد و همسر و فرزندان آنان است.

وی ادامه داد: زمان نام‌نویسی دانشجویان شاهد و ایثارگر جدیدالورود پس از اعلام نتایج کنکور سراسری سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ و ثبت نام در دانشگاه مبداء اطلاع رسانی خواهد شد.

البرزی تأکید کرد: دانشجویان واجد شرایط انتقال، لازم است در زمان تعیین شده از طریق سامانه نقل و انتقال به آدرس: https://shahedtransmission.behdasht.gov.ir اقدام و از مراجعه حضوری به دانشگاه‌ها و ستاد مرکزی وزارت بهداشت خودداری کنند. با توجه به محدودیت زمانی در مبحث آموزش دانشجویان، امکان تمدید ثبت نام به هیچ وجه امکان پذیر نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته