دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 مرداد 1403 - 10:21

معرفی کامل صرافی کوینکس Coinex

معرفی کامل صرافی کوینکس Coinex
در دنیای کریپتوکارنسی، صرافی‌ها نقشی اساسی در معاملات و خرید و فروش ارز دیجیتال دارند و با ارائه قابلیت‌های بی‌شماری در این زمینه، هم برای مدیریت سرمایه و هم برای کسب سود بیشتر یک بستر حیاتی به‌شمار می‌روند.
کد خبر : 926741

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌در دنیای کریپتوکارنسی، صرافی‌ها نقشی اساسی در معاملات و خرید و فروش ارز دیجیتال دارند و با ارائه قابلیت‌های بی‌شماری در این زمینه، هم برای مدیریت سرمایه و هم برای کسب سود بیشتر یک بستر حیاتی به‌شمار می‌روند. کوینکس از مهم‌ترین صرافی‌های جهان است که طی مدت کوتاهی از فعالیت خود توانست نظر مثبت کاربران ایرانی زیادی را به خود جلب کند و محبوب‌ترین گزینه در میان رقبای خود شود. در این مطلب، قصد داریم به معرفی کامل این صرافی بپردازیم و ویژگی‌های مهم آن را موردبررسی قرار دهیم.

آشنایی با صرافی کوینکس و مهم‌ترین ویژگی‌های آن

Coinex یکی از بسترهای معاملاتی محبوب در حوزه رمزارزها است که به دلایل مختلفی مثل بی‌اهمیت بودن به تحریم‌های مالی کشورهایی مثل ایران، خیلی زود در بین سرمایه‌گذاران ایرانی شناخته شد. این صرافی فعالیت خود را از سال ۲۰۱۷ در هنگ‌کنگ و تحت حمایت ViaBTC آغاز کرده‌است که یکی از افتخارات مهم خود را ارائه سرویس به بیش از ۲۰۰ کشور جهان و کاربران آن‌ها می‌داند.

وجود قابلیت‌های پرشمار و جامعه وسیع کاربران، این صرافی را به یکی از مشهورترین مراکز معامله ارزهای دیجیتال تبدیل کرده و به‌دلیل ارائه خدماتی هم‌تراز با سایر صرافی‌ها مخصوصا به کشورهایی مثل ایران، موفق به کسب اعتماد تعداد زیادی از کاربران ایرانی نیز شده‌است. در ادامه، قابلیت‌های مهم کوینکس را معرفی خواهیم کرد تا با مزیت‌های این صرافی بیشتر آشنا شوید.

اجباری نبودن احراز هویت

یکی از چالش‌های اساسی کاربران ایرانی در صرافی‌های بین‌المللی، مسئله KYC یا احراز هویت است که باعث شناسایی ایرانیان و مسدود شدن سرمایه آنان می‌شود. اما اولین و مهم‌ترین مزیت Coinex را باید عدم اجبار کاربران به احراز هویت دانست که این موضوع تاثیر زیادی بر محبوبیت آن داشته و باعث می‌شود بدون کوچک‌ترین نگرانی خاصی، تمام تمرکز خود را بر کسب سود بیشتر معطوف کنید.

کارمزدهای کم در مقایسه با سایر صرافی‌ها

در یک صرافی، پس از مسئله احراز هویت چه چیزی برای یک سرمایه‌گذار یا تریدر حرفه‌ای اهمیت زیادی دارد؟ بی‌شک مورد دوم را باید مسئله کارمزدها دانست که کوینکس با دریافت کارمزدهای بسیار پایین عملا تبدیل به رقیبی برای برترین صرافی‌های جهان شده‌است و موفق شده تا با تمرکز بر این موضوع، طیف وسیعی از کاربرانی که تراکنش‌های زیادی در روز انجام می‌دهند را به پلتفرم خود هدایت کند.

پشتیبانی از هزاران ارز دیجیتال و مارکت مختلف

همواره یکی از تلاش‌های مهم Coinex، متنوع کردن تعداد ارزهای دیجیتال قابل معامله در این صرافی بوده و این تلاش‌ها حالا امکان خرید و فروش ۱۰۹۱ ارز دیجیتال و ۱۳۹۳ مارکت معتبر را فراهم کرده‌است. این موضوع یعنی شما به‌راحتی می‌توانید با کمک این صرافی از خرید و فروش ارزهای جدید در مقاطع زمانی کوتاه، سود زیادی کسب کنید و سرمایه خود را به‌شکل ارزهای مختلف درآورید.

امنیت بسیار عالی

یکی دیگر از ویژگی‌های شاخص صرافی کوینکس را باید امنیت بسیار خوب آن دانست که با استفاده از شیوه‌های نوین امنیتی، بالاترین سطح محافظت از اطلاعات و سرمایه کاربران را پدید آورده‌است. نشانه اثبات چنین سطحی از امنیت را می‌توان در این موضوع دید که از سال ۲۰۱۷ هیچ گزارشی مبنی‌بر هک، نفوذ یا سرقت سرمایه کاربران در این صرافی گزارش نشده‌است. ویژگی ساختار امنیتی این صرافی را می‌توان چندلایه، هوشمند و فعال توصیف کرد.

پشتیبانی از تمام سیستم‌عامل‌ها

در کنار اینکه می‌توان با استفاده از نسخه وب اپلیکیشن این صرافی، تمام امورات روزمره خود را پیگیری کرد؛ همچنین، وجود نسخه اندرویدی و iOS این صرافی باعث شده تا دسترسی سریع‌تر و ساده‌تری برای کاربران مهیا شود و درعین‌حال، تمام امکانات نسخه وب کوینکس نیز در اختیار شما باشد. بنابراین با استفاده از گوشی هوشمند خود می‌توانید در هرلحظه از روز سرمایه خود را مدیریت کرده و آخرین وضعیت بازار ارزها را بررسی کنید.

پشتیبانی حرفه‌ای به‌صورت ۲۴ساعته

یک ویژگی مهمی که معمولا نمی‌توان آن را در هر صرافی مشهوری رویت کرد، مسئله پشتیبانی مناسب از کاربران با کمک یک تیم متخصص و حرفه‌ای است. اما Coinex از همان ابتدای فعالیت خود، با درک اهمیت راهبردی این موضوع، یک تیم پشتیبان توانمند را برای کاربران خود به کار گرفته‌است که به‌صورت ۲۴ساعته آماده پشتیبانی از کاربران هستند تا هرگونه مشکل، ابهام، چالش یا دیگر مسائل را بررسی کرده و آن را برطرف کنند.

پشتیبانی از زبان فارسی در کوینکس

بی‌شک یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های این پلتفرم محبوب را باید پشتیبانی آن از زبان فارسی دانست که این موضوع هم تاییدیه‌ای بر فعالیت و رسمیت کاربران ایرانی است و هم نشان‌دهنده بی‌اعتنایی به تحریم‌ها و قوانین اجباری مسدود کردن کاربران ایرانی است. به کمک چنین قابلیتی می‌توانید تعامل بهتری با این پلتفرم داشته و راحت‌تر سرمایه خود را مدیریت کنید.

قدیمی‌ترین و خوش‌سابقه‌ترین بستر معاملاتی برای ایرانیان

صرافی Coinex نه‌تنها قدیمی‌ترین بستر خرید و فروش ارز دیجیتال میان ایرانیان است؛ همچنین، باید آن را یکی از خوش‌سابقه‌ترین صرافی‌هایی دانست که با پشتیبانی مناسب از کاربران ایرانی، خود را به گزینه‌ای جذاب در میان صرافی‌ها تبدیل کرده‌است. جالب است بدانید که کوینکس تاکنون هیچ گزارشی درمورد کاربران خود، مخصوصا ایرانیان به بیرون درز نداده و روی موضوع حریم خصوصی نیز به‌شدت حساسیت دارد.

رابط کاربری ساده و مفهومی

با هدف راحت‌تر کردن فعالیت در این صرافی، یک رابط کاربری ساده و جذاب ارائه شده‌است که با پرهیز از پیچیدگی‌های بی‌هدف، سرعت تعامل شما را بهبود می‌دهد تا بتوانید هم از امکانات مختلف هر بخش به‌خوبی بهره‌مند شوید و هم تجربه کاربری مناسبی در فعالیت‌های مختلف مثل انتقال، واریز، شارژ حساب یا ده‌ها مورد دیگر داشته باشید.

آموزش حرفه‌ای و تخصصی Coinex به کمک CoinexHelp

در این مطلب، نگاهی داشتیم بر صرافی کوینکس و بررسی ویژگی‌های مهم آن ‌که باعث شده طیف وسیعی از کاربران ایرانی و خارجی جذب خدمات آن شوند. ارائه سرویس به میلیون‌ها کاربر در جهان توانمندی بسیار بالای این صرافی را نشان می‌دهد و ثابت می‌کند که مسیر رشد و توسعه پرسرعت این پلتفرم در آینده چالش‌های زیادی برای صرافی‌های رتبه اول ایجاد خواهد کرد. اگر می‌خواهید از این صرافی و قابلیت‌های بی‌شمار آن بهره‌مند شوید، باید آشنایی مناسبی با نحوه کار آن‌ داشته باشید. به همین دلیل، باید مرجع آموزشی CoinexHelp.Com را به شما معرفی کنیم که ارائه‌دهنده آموزش‌های مختلف همچون آموزش اپلیکیشن موبایل کوینکس، آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال در کوینکس و... است و به کمک آن می‌توانید هم درک و فهم بهتری از این بستر معاملاتی پرمخاطب داشته باشید و هم در مدت کوتاهی به یک سرمایه‌گذار یا معامله‌گر حرفه‌ای تبدیل شوید.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته