دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 مرداد 1403 - 09:20

ماجدی: هیچ باشگاه در تهران اجاره داده نمی‌شود/ اجازه بدهید فوتبال مسیر خودش را برود

ماجدی: هیچ باشگاه در تهران اجاره داده نمی‌شود  اجازه بدهید فوتبال مسیر خودش را برود
رئیس هیئت فوتبال تهران گفت: اجازه بدهید فوتبال مسیر خودش را برود و این چرخه به صورت درست و صحیح ادامه پیدا کند.
کد خبر : 926687

سید میرشاد ماجدی، ریاست هیئت فوتبال استان تهران، در تازه‌ترین اظهارات خود بار دیگر به خانواده‌ها درباره پرداخت نکردن وجه در قبال عضویت فرزندان خود در باشگاه ها هشدار داده است.

رئیس هیئت فوتبال استان تهران در این باره گفت:« بار دیگر از خانواده‌ها خواهش می‌کنم که هرگز پرداخت‌های آن چنانی و خارج از عرف به باشگاه‌ها، مربیان، ایجنت‌ها و... نداشته باشند. تاکید می‌کنم که اگر پرداختی‌هایی داشته باشید باید خودشان پاسخگو باشید و هیئت فوتبال به شکایت این افراد رسیدگی نخواهد کرد. خانواده‌ها قطعا قبل از هر اقدام مالی از هیئت فوتبال استان تهران استعلام بگیرند تا خدای ناکرده با مشکل مواجه نشده و دچار زیان و ضرر نشوند.»

مسئله ای که در سال‌های حیات هیئت فوتبال استان تهران در گذشته ایجاد ابهام و اشکال کرده بود، موضوع مهم واگذاری امتیاز تیم‌ها به برخی افراد فعال درحوزه فوتبال و یا مرتبط با آن است. سید میرشاد ماجدی اما صراحتا اعلام می‌کند که از این پس دیگر هیچ تیمی خارج از عرف و قوانین حاکم بر دایره آیین نامه‌های فوتبال به شخص یا اشخاص واگذار نخواهد شد.

سید میرشاد ماجدی می‌گوید:« می‌خواهم اعلام کنم که از این پس دیگر چیزی به نام اجاره تیم، فریز و هبه که چند سالی است به غلط مرسوم شده، نداریم. از همین جا به تمام عزیزان، پیشکسوتان، بزرگان فوتبال و همه افراد مرتبط با فوتبال اعلام می‌کنم از امسال هیچ تیمی را به صورت رایگان در اختیار هیچ عزیزی قرار نمی‌دهیم و خواهش من این است که در این راستا نه نامه‌نگاری کنید و نه دستخط از عزیزی بیاورید. اجازه بدهید فوتبال مسیر خودش را برود و این چرخه به صورت درست و صحیح ادامه پیدا کند.»

دیگر اقدامی که قرار است از سوی هیئت فوتبال استان تهران انجام شود، کاهش بازی‌های لیگ دسته دوم فوتبال استان تهران است. رئیس هیئت فوتبال استان تهران پیرامون این ماجرا نیز صحبت‌های مهمی به زبان آورده است:« در یک آسیب شناسی از فوتبال دسته دوم استان تهران به این نتیجه رسیدیم که مسابقات شهرستان‌های ما در استان تهران کمرنگ شده و بازیکن‌های شهرستانی استان تهران هجوم می‌آوردند به حوزه‌ها؛ امسال مصوبه‌ای در هیئت رئیسه تصویب کردیم با این مضمون که اگر شهرستان‌های استان تهران مسابقات خود را برگزار کنند، قهرمان آن شهرستان مستقیم به لیگ دسته دوم تهران صعود خواهد کرد؛ لذا دیگر نیازی نیست که به حوزه‌ها بیایند. با این تصمیم همه روسای شهرستان‌ها خوشحال هستند و با این اقدام مسابقات هر شهرستان جان تازه‌ای می‌گیرد.»

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته