دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 مرداد 1403 - 19:27
المپیک پاریس

زارع: مردم دعا کنند تا یک مدال خوشرنگ بگیرم/برخورداری: امروز خدا را بارها احساس کردم

زارع: مردم دعا کنند تا یک مدال خوشرنگ بگیرم برخورداری: امروز خدا را بارها احساس کردم
رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: مصطفی جوادی تلاش خود را در المپیک کرد و وزنه هایی را انتخاب کرد تا یه مدال برسد.
کد خبر : 926655

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، سجاد انوشیروانی در گفت و‌گو با خبرنگاران، گفت:متاسفانه نتوانست به هدف خود برسد. جوادی دو ماه قبل از ناحیه کمر با مصدومیت رو به رو‌شده بود و این موضوع به او آسیب زد.جوادی بعد از مصدومیت همه تلاش خود را کرد تا در المپیک‌ موفق باشد.

وی تصریح کرد: جوادی در المپیک به وزنه مدال حمله کرد اما نتوانست به مدال برسد و امروز روز او نبود. 

وی در خصوص شانس علی داودی برای کسب مدال گفت: او سه حریف سخت دارد اما تمرینات خوبی پشت سر گذاشته و امیدوارم به نتیجه برسد.

انوشیروانی در‌خصوص‌پذیرفته شدن اعتراض وزنه بردار ایتالیایی گفت:  به این موضوع اعتراض کردند اما گفتند تصمیم نهایی گرفته شده و‌حرگت او مورد قبول قرار گرفت.

وی افزود: دبیر کل فدراسیون جهانی ایتالیایی است و به همین خاطر این امتیاز را به او‌ دادند.

وی در رابطه با انتخاب وزنه ها گفت : اگر مسابقات جهانی بود و سه مدال داشتیم این انتخاب درست نبود اما برای المپیک و رسیدن به مدال درست بود.

وی تاکید کرد: در المپیک‌ در حرکت اول برای تثبیت و بعد از آن برای مدال روی صحنه می اییم. برخلاف انالیز ما دو‌ حریف ما بالاتر از آن عمل کردند.

زارع: مردم دعا کنند تا یک مدال خوشرنگ بگیرم

امیرحسین زارع پس از برتری مقابل طاها آگگول و صعود به دیدار نهایی وزن ۱۳۰ کیلوگرم کشتی آزاد المپیک ۲۰۲۴ پاریس اظهار داشت: از همه مردم کشورمان تشکر  می‌کنم و از همه مردم می‌خواهم که من را دعا کنند تا یک کشتی خوب دیگر در فینال بگیریم تا منجر به یک مدال خوشرنگ شود.

وی تصریح کرد: یک کشتی تا کسب مدال طلای المپیک باقی مانده است و فقط از مردم عزیز کشورمان درخواست می‌کنم تا من را از دعای خیر خود بی‌نصیب نگذارند. 

مهران برخورداری: امروز خدا را بارها احساس کردم/ سخت‌ترین روز دوران ورزشی‌ام را سپری کردم

مهران برخورداری بعد از کسب مدال نقره وزن منهای ۸۰ کیلوگرم در رقابت‌های تکواندو المپیک پاریس گفت: به جرات می‌توانم بگویم که سخت‌ترین روز دوران ورزشی‌ام را سپری کردم. بابت مدالم خوشحالم اما دوست داشتم رنگ این مدال طلا باشد. 

او ادامه داد: مسابقات در سطح بسیار بالایی برگزار شد. من هم جدول بسیار سختی داشتم ‌و از بازی اول برایم حکم فینال بود. در دیدار نهایی هم با همه وجودم جنگیدم اما نشد. اتفاقی که می‌خواستم نیفتاد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته