دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

استفاده جامعه نخبه برای حل چالش‌ مالی بخش‌های اقتصادی

استفاده جامعه نخبه برای حل چالش‌ مالی بخش‌های اقتصادی
دبیر کمیته نمایشگاه صنعت مالی گفت: با برگزاری شانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی گام بزرگ در راستای حل مشکلات مالی برداشته می شود. البته در حوزه برق و گاز نیز با چالش مواجه هستیم که دولت چهاردهم باید برنامه ریزی را با استفاده جامعه نخبه برای بخش های مختلف مالی تمام حوزه ها انجام دهد.
کد خبر : 926614

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ عبده تبریزی در برنامه رونمایی از نمایشگاه صنعت مالی، اظهار کرد: برگزاری شانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی گام بزرگ در راستای حل مشکلات مالی برداشته می شود، را گرامی میداریم و امیدواریم تلاش‌هایی که برای برگزاری نشست‌ها برگزار شده در شان حضار باشد.

دبیر کمیته نمایشگاه صنعت مالی افزود: یکی از دلایل ناهماهنگی در برگزاری نمایشگاه صنعت مالی به بحث تغییر دولت‌ها باز می‌گردد، اما برگزار کنندگان تمان تلاششان را انجام دادند.

دبیر کمیته نمایشگاه صنعت مالی تصریح کرد: این نمایشگاه در شرایطی برگزار می‌شود که بازار سرمایه در شرایط رکودی قرار دارند و بانک‌ها نیز به سبب سیاست انقباضی در بحث پرداخت تسهیلات شرایط مناسبی ندارند.

با کشور‌های همسایه در حوزه بیمه و بانک ارتباط بر قرار کنیم

عبده تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه صنعت مالی طی سال‌های اخیر موجب شده تا در با وجود شرایط تحریمی به کشور‌هایی رجوع کنیم تا بتوانیم با کشور‌های همسایه در حوزه بیمه و بانک ارتباط بر قرار کنیم، امیدواریم چالش‌های بازار سرمایه نیز رفع شود و شاهد رشد و پیشرفت در این حوزه باشیم.

وی بیان داشت: متاسفانه طی چندسال اخیر افزون بر شرایط تحریمی با موانعی در داخل مواجه شدیم که شاهد رکود در بسیاری از بازار‌ها اعم از مالی و پولی هستیم.

استفاده جامعه نخبه 

دبیر کمیته نمایشگاه صنعت مالی گفت: همچنین در حوزه برق و گاز نیز با چالش مواجه هستیم که دولت چهاردهم باید برنامه ریزی را با استفاده جامعه نخبه برای بخش های مختلف مالی تمام حوزه ها انجام دهد.

عبده بیان کرد: طی بیست روز اخیر با مسئولان سازمان بورس در حوزه‌های مختلف از جمله ساختار، قوانین و ... کار کردیم و تحویل دولت چهاردهم را از امروز شاهد بودیم.

دبیر کمیته نمایشگاه صنعت مالی در پایان گفت: در این دوره از نمایشگاه صنعت مالی شاهد نشست‌های متعددی هستیم که این مسئله می‌تواند تا حدودی موجب رفع چالش‌ها شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: صنعت مالی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته