دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 مرداد 1403 - 23:38

وزیر کشور: رژیم صهیونیستی سعی داشت تا با شهید کردن هنیه راه مقاومت را منحرف کند

وزیر کشور:  رژیم صهیونیستی سعی داشت تا با شهید کردن هنیه راه مقاومت را منحرف کند
وزیر کشور گفت: رژیم صهیونیستی سعی داشت تا با شهید کردن اسماعیل هنیه راه مقاومت و آنچه در فلسطین و غزه در حال رخ دادن است را خاموش یا منحرف کند اما حماس با انتخاب یحیی سنوار به عنوان رهبر خود سیلی محکمی به صهیونیست‌ها زد.
کد خبر : 926581
به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، احمد وحیدی پنجشنبه شب در مراسم برافراشته شدن پرچم خدمت در مرز شلمچه اظهار کرد: همه ما وظیفه داریم در راه آزادی قدس و نجات مردم مظلوم و مقاوم غزه تلاش کنیم.

وی افزود: رژیم کودک کش صهیونیستی فکر می‌کرد با شهید کردن رهبران و مجاهدان فلسطینی می‌تواند آتش برخواسته در غزه را خاموش کند اما در این راه دچار اشتباه محاسباتی شده است.

وحیدی گفت: رژیم صهیونیستی سعی داشت تا با شهید کردن اسماعیل هنیه راه مقاومت و آنچه در فلسطین و غزه در حال رخ دادن است را خاموش یا منحرف کند اما حماس با انتخاب یحیی سنوار به عنوان رهبر خود سیلی محکمی به صهیونیست‌ها زد.

اربعین حسینی نقطه به اوج رسیدن پیام عاشورا است

وزیر کشور در بخش دیگری با اشاره به همکاری و پذیرایی دولت و مردم عراق از زائران اربعین حسینی (ع) اظهار کرد: اربعین نقطه به اوج رسیدن پیام عاشورا است و پیام عاشورا در اربعین تثبیت شد.

وی افزود: اقدامات و هماهنگی خوبی برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در مرزهای کشور پیش بینی شده و تاکنون مشکلی در این خصوص گزارش نشده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته