دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 مرداد 1403 - 20:00

جنایت جدید رژیم صهیونیستی؛ بمباران ۲ مدرسه و شهادت ۱۶ نفر

جنایت جدید رژیم صهیونیستی؛ بمباران ۲ مدرسه و شهادت ۱۶ نفر
منابع خبری عصر امروز (پنجشنبه) از بمباران ۲ مدرسه توسط رژیم صهیونیستی در نوار غزه خبر دادند که به شهادت و مفقود شدن شماری از فلسطینی‌ها منجر شد.
کد خبر : 926566
 

 

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سازمان دفاع شهری فلسطین اعلام کرد که رژیم صهیونیستی مدارس «عبدالفتاح حمود» و «الزهرا» در نوار غزه را بمباران کرد که در نتیجه آن ۱۶ نفر شهید و تعدادی مفقود شدند.

همچنین رسانه ها گزارش دادند که رژیم اشغالگر یک مجتمع مسکونی در اردوگاه البریج واقع در نوار غزه را بمباران و ۱۵ فلسطینی شهید شدند.

محمود بصل سخنگوی سازمان دفاع شهری غزه اظهار داشت که رژیم صهیونیستی می‌خواهد با هدف قرار دادن مدارس این پیام را به آوارگان برساند که هیچ جای امنی در نوار غزه وجود ندارد.

وی گفت که برخلاف ادعای دشمن، تمام افرادی که در مدارس به شهادت رسیدند زن و کودک هستند و هیچ نیروی مسلح و با مبارزی در آن‌ها وجود ندارد.

رسانه‌های دولتی فلسطین نیز گزارش داند که از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ و همزمان با آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون ۱۷۴ مرکز برای آوارگان در نوار غزه هدف قرار گرفت.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه امروز در جدیدترین آمار خود اعلام کرد: رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته مرتکب چهار مورد جنایت در نوار غزه شد که در نتیجه آن ۲۲ نفر شهید و ۷۷ نفر دیگر مجروح شدند.

این وزارتخانه افزود: با احتساب این شهدا، تعداد شهدای نوار غزه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ و همزمان با آغاز عملیات طوفان الاقصی به ۳۹هزار و ۶۹۹ نفر و تعداد مجروحان به ۹۱ هزار و ۷۲۲ نفر رسید.

پس از گذشت ۱۰ ماه از جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، این جنگ که با دو هدف اعلام شده نابودی جنبش حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست در هفتم اکتبر۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) به راه افتاد، تاکنون به اهداف خود نرسیده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته