دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 مرداد 1403 - 08:30

ابراهیمی: باید به گاریدو برای کار در پرسپولیس فرصت داد/ برای فوتبالی که تیم‌هایش آواره هستند متاسفم

ابراهیمی: باید به گاریدو برای کار در پرسپولیس فرصت داد  برای فوتبالی که تیم‌هایش آواره هستند متاسفم
مربی سابق پرسپولیس گفت: برای این فوتبال که بهترین تیم‌های‌شان آواره شهرهای دیگر شدند متاسف هستم.
کد خبر : 926555

ناصر ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص تغییرات پیش از فصل پرسپولیس و اینکه آیا سرخپوشان مدعی عنوان قهرمانی هستند، اظهار کرد: پرسپولیس برای آنکه مدعی اول بماند نیاز به بازیکنانی دارد که در قواره و نام بزرگ این تیم باشند. این موضوع در مورد استقلال هم وجود دارد و هر گاه این تیم‌ها موفق بودند یعنی آدم‌هایی در اندازه نام‌شان مسئولیت بازیکن، مربی و مدیر را بر عهده داشتند. گاریدو مربی جدیدی در فوتبال ایران است، نیاز دارد تا شناخت پیدا کند، باید به او زمان داد و اگر در ابتدای راه نتیجه مطلوب را نگرفت از تصمیم‌های عجولانه صرف نظر کرد. بعد از هفته پنجم می‌توان درباره کیفیت پرسپولیس با سرمربیگری گاریدو نظر داد.  

مربی سابق پرسپولیس یادآور شد: بازیکنانی که از پرسپولیس رفتند و بهانه آنها عدم توجه به خواسته‌های‌شان بود، چون پیشنهاد بهتری داشتند، تصمیم درستی نگرفتند. زمانه تغییر کرده و پول‌های خوبی به فوتبالیست‌ها داده می‌شود. محبوبیت و شهرتی که در پرسپولیس است در تیم‌های دیگر به آنها داده نمی‌شود. ستاره‌هایی در پرسپولیس بازی می‌کردند که نام‌شان در تاریخ این باشگاه می‌درخشد. پرسپولیس بدون آنها هم قهرمان شده، پس این نفراتی که رفتند هم بدانند که پرسپولیس باز هم قهرمانی می‌آورد. اگر مدعی شدند که می‌خواهند در تیم جدیدشان قهرمانی بیاورند، این گوی و این میدان، بسم‌الله، عیار خود را در تیم جدیدشان نشان دهند. پرسپولیس بازیکن ساز است و خیلی‌ها با حضور در این تیم مطرح شدند. هیچ اتحادی برای ترک تیم یا مسائلی دیگر نمی‌تواند مانع قهرمانی پرسپولیس شود. اتفاقاً ادعای قهرمانی بازیکن سابق به تیم انگیزه می‌دهد تا تلاش بیشتری برای تکرار قهرمانی کند.

ابراهیمی در مورد اینکه پرسپولیس در دو بازی اول که میزبان است، در خارج از تهران باحریف خود دیدار می‌کند، تصریح کرد: ضعف مدیریت تمامی ندارد و همیشه بوده است. استقلال هم نمی‌تواند در تهران میزبانی کند. وقتی به فکر پرطرفدارترین تیم‌های ما نیستند، نباید انتظار داشته باشیم برای دیگر تیم‌ها دلسوزی شود. به خدا اگر می‌خواستند ورزشگاه آزادی را نوسازی کنند این کار را می‌کردند. متأسفم برای این فوتبال که بهترین تیم‌های‌شان آواره شهرهای دیگر شدند. چه دردی از این بالاتر که پرسپولیس و استقلال ورزشگاه ندارند. به خدا خیلی بد است که تیم‌های پایتخت که روی هم ۷۵ میلیون طرفدار دارند در شهرشان نمی‌توانند میزبان باشند. این نیز بگذرد ولی تمامی کسانی که می‌توانستند کاری کنند و نکردند به فوتبال خیانت کردند.  

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته