دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

عقد قرارداد جدید بوژوویچ و استقلال خوزستان/ برنامه آبی‌ها برای فوتبال پایه+فیلم

کد خبر : 926535
18 مرداد 1403 - 16:13
قرارداد جدید بوژوویچ و استقلال خوزستان به امضا رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، قرارداد جدید میودراگ بوژوویچ با استقلال خوزستان امضا شد. 

قرارداد با این مربی مونته‌نگرویی در هتل المپیک به امضا رسید. ضمن اینکه سول رئیس جعفری رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال خوزستان خبر از تیم داری این تیم در رشته کشتی داد.

رسول رئیس جعفری رئیس هیئت مدیره استقلال خوزستان در خصوص قرارداد جدید بوژژویچ اظهار کرد: برای یک شروع جدید نیاز به تفکر جدید داشتیم. برای تزریق چنین تفکری جست‌وجوهای زیادی در کادرفنی‌های مختلف داشتیم. در مدتی که بوژوویچ سرمربی شده، مطمئن شدیم که انتخاب درستی داشتیم. با حضور بوژوویچ دانش جدیدی به مجموعه فوتبال کشور تزریق می‌شود. حتماً بهره اول را استقلال خوزستان می‌برد و در ادامه دیگر تیم‌ها بهره‌مند خواهند شد. به سرمربی خود گفته‌ایم علاقه شدیدی به رشد فوتبال پایه در استان خوزستان داریم. 

وی ادامه داد: امیدواریم بوژوویچ حیات جدیدی را به فوتبال خوزستان بدهد و در کنارش کادرفنی بومی که امیر خلیفه اصل، حسین کعبی و بختیاری زاده هستند دانش خود را به منصه ظهور بگذارند. بوژوویچ تنها سرمربی استقلال خوزستان نیستند و یه فوتبال پایه استان کمک خواهند کرد. برنامه جدی برای فوتبال پایه داریم و به غیر از ان، با همکاری بانک ملی، گروه ملی فولاد و بنیادهایی که فعال هستند بنا داریم چند مدرسه فوتبال را در سطح استان راه‌اندازی کنیم. 

ارسال نظر
هلدینگ شایسته