دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 مرداد 1403 - 11:58

کنعانی: اظهارات هولناک وزیر دارایی اسرائیل شایسته پیگرد بین‌المللی است

کنعانی: اظهارات هولناک وزیر دارایی اسرائیل شایسته پیگرد بین‌المللی است
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در پیامی در واکنش به اظهارات وزیر دارایی اسرائیل نوشت: این اظهارات شنیع و هولناک از منظر اخلاقی و انسانی و مقررات حقوق بین‌الملل قویا محکوم و شایسته پیگرد بین‌المللی است.
کد خبر : 926509

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در صفحه شخصی خود در فضای مجازی در واکنش به اظهارات شنیع وزیر دارایی اسرائیل نوشت: «وزیر دارایی رژیم صهیونیستی کشتار دو میلیون فلسطینی در اثر گرسنگی ساختگی، و در ازای آزادی گروگان‌های این رژیم را عملی درست و اخلاقی خوانده است.

اظهارات این عضو باند جنایتکار صهیونیست، فقط نوعی اِعلام و اعتراف علنی است و اِلّا دنیا در ده ماه گذشته شاهد اقدام عملی رژیم صهیونیستی در نسل‌کُشی و کشتار جمعی زنان، کودکان و مردم غیر نظامی بیگناه در ‎غزه از طریق بمباران و همچنین قحطی و گرسنگی ساختگی بوده است.

دنیا باید فهمیده باشد که باند جنایتکار صهیونیستی تنها در مقابل فشار و اقدام قاطع و بازدارنده حاضر به کُرنِش و تمکین در برابر قوانین بین‌المللی است و در غیر اینصورت، هیچ حدو مرزی برای جنایات و اقدامات شنیع خود نمی‌شناسد.

این اظهارات شنیع و هولناک از منظر اخلاقی و انسانی و مقررات حقوق بین‌الملل قویا محکوم و شایسته پیگرد بین‌المللی است، اما اروپا بهترست به جای محکوم کردن کلامی این اظهارات، به مسئولیت‌های بین‌المللی، اخلاقی و انسانی خود علیه رژیم صهیونیستی و پایان دادن به حمایت سیاسی و نظامی از آن رژیم جنایتکار عمل نماید و به محکومیت بدون عمل اکتفا نکند.»

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته