دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 مرداد 1403 - 00:02

بازی جدید عطیه الله و سوچی برای پرسپولیس/ مذاکره با گزینه های جدید

بازی جدید عطیه الله و سوچی برای پرسپولیس  مذاکره با گزینه های جدید
درحالی که به نظر می رسد بین باشگاه پرسپولیس و سوچی و یحیی عطیه الله توافقات انجام شده اما همچنان از امضای قرارداد خبری نیست.
کد خبر : 926478

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درحالی که رضا درویش روز گذشته در جمع خبرنگاران هم تاکید کرد که باشگاه پرسپولیس با باشگاه روسی سوچی و همچنین یحیی عطیه الله بازیکن مراکشی برای حضور در جمع سرخپوشان به توافق رسیده است اما هنوز از امضای توافق نامه سه جانبه خبری نشده است. 

از ساعت های قبل اخباری منتشر شده که موانعی برای این انتقال به وجود آمده و شائبه ها بیشتر شد. طبق پیگیری خبرنگار آنا از باشگاه پرسپولیس مشخص شد که موضوع ارتباطی به باشگاه پرسپولیس ندارد. عطیه الله برای حضور در پرسپولیس مشکلی ندارد و حتی سرخپوشان مبلغی که باشگاه سوچی و این مدافع چپ پا درخواست داده بودند را قبول کرده اند اما درست در روزی که مسئولان پرسپولیس انتظار امضای قرارداد را داشتند باشگاه سوچی با پیشنهاد تمدید قراردادش به یحیی عطیه الله همه چیز را خراب کرده است.

این بازیکن که از پیشنهاد باشگاه روسی ناراحت شده به تبع آن توافق نامه با پرسپولیس را امضا نمی کند. با توجه به شرایط پیش آمده باشگاه پرسپولیس که از مدت ها قبل به دنبال این مراکشی بد قلق بود مذاکره با دو سه گزینه دیگر را شروع کرده تا اگر عطیه الله همچنان بر عدم امضای قرارداد پافشاری کرد سریع تر گزینه جایگزین را انتخاب کنند. 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته