دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 خرداد 1395 - 10:50
در گفت‌وگو با آنا

عشوری: منتظرم تا حضورم در تراکتورسازی قطعی شود/ کی‌روش بازیکنانی را دعوت کرده که آدم شاخ درمی‌‌آورد

هافبک تراکتورسازی گفت: وارد بحث مالی باشگاه تراکتورسازی و ذوب‌‌‌آهن نمی‌شوم.
کد خبر : 92642

سینا عشوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در خصوص آخرین وضعیت خود در فصل نقل‌وانتقالات و 600 میلیونی که سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب‌‌آهن درخواست کرده تارضایت نامه وی را برای تیم تبریزی صادر کند گفت: «منتظرم تا مدیران دو باشگاه با یکدیگر توافق نهایی را حاصل کنند. بحث 600 میلیون تومان هم در حوزه اختیارات باشگاه‌ها است و من در آن ورود نمی‌کنم. هر تصمیمی که گرفته شود من به آن احترام می‌گذارم.»


وی در واکنش به جدایی چند بازیکن تاثیرگذار تراکتورسازی و اینکه این تیم می‌تواند در فصل آینده روند موفقی را طی کند، بیان کرد: «از الان معلوم نیست که وضعیت تیم‌ها چگونه خواهد شد و نمی‌شود به راحتی چیزی در این‌باره گفت. باید فصل نقل‌وانتقالات را سپری کنیم و تیم‌ها حداقل یک بازی را برگزار کنند تا بتوانیم درباره رقابت‌های لیگ صحبت کنیم. به نظرم تیم ما همین الان هم تیم بدی نیست و با تمدید قرارداد بازیکنان فصل گذشته که هنوز به تیم جدیدی نرفته‌اند، با قدرت زیادی در رقابت‌های لیگ شانزدهم شرکت خواهیم کرد.»


وی در پاسخ به این سوال که عدم حضور تراکتورسازی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در فصل آینده را چگونه ارزیابی می‌کند؟ بیان داشت: «این موضوع از یک طرف به ضرر تیم است به‌این خاطر که بازی در رقابت‌های آسیایی شور و انگیزه زیادی به بازیکنان می‌دهد و آنها برای نشان دادن ارزش‌های خود بهترین بازی‌های‌شان را انجام می‌دهند. همین که تیم از گروه صعود کند، انگیزه بچه‌ها مضاعف می‌شود و امید به ایستادن در میان تیم‌های برتر قاره کهن جایگاه تراکتورسازی را در جهان بالاتر می‌برد. امسال هم اگر اسیر ناداوری نمی‌شدیم الان در میان هشت تیم برتر آسیا بودیم.»


هافبک تراکتورسازی خاطرنشان کرد: «از طرفی دیگر بازی نکردن در رقابت‌های آسیایی باعث می‌شود تا فشار کمتری به بازیکنان وارد شود و با توجه به اینکه تیم‌های بالای جدولی معمولا در لیگ قهرمانان حضور دارند، این بهترین فرصت است که با از دست دادن امتیاز رقبای مهم سیر صعودی مناسبی را در جدول طی کنیم.»


عشوری در خصوص اینکه چه عاملی را در دعوت نشدنش به تیم ملی موثرتر می‌داند، عنوان کرد: «من بیش از یک فصل به خاطر مشکلات خدمت سربازی نتوانستم در بازی‌های لیگ حضور پیدا کنم اما در فصل گذشته سعی کردم بهترین بازی‌هایم را برای تیمم انجام دهم اما با این حال در لیست تیم ملی حضور ندارم. با این حال به نظر کارلوس کی‌روش احترام می‌‌گذارم هرچند یکسری بازیکن به تیم ملی دعوت شده‌اند که من خودم شاخ در‌آوردم وقتی اسمشان را در میان بازیکنان دعوت شده تیم ملی دیدم. با این حال نا امید نیستم و تلاش می‌کنم تا در رقابت های این فصل بهترین بازی‌ام را انجام دهم تا شاید مورد پسند کی‌روش قرار گرفتم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته