دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
وینگر بوسنیایی تایید شده و تست پزشکی کاکوتا هم مشکلی ندارد

تنش در تقابل سمیعی و خبرنگاران: ادبیات و لحن خود را درست کنید/ برخی اخبار فیک میزنند+ فیلم

کد خبر : 926408
17 مرداد 1403 - 14:49
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: علاوه بر پیج ها که روزانه کلی اخبار فیک منتشر می کنند، متأسفانه رسانه ها و خبرگزاری های کشور نیز یکسری اخباری منتظر می کنند که منطبق بر واقعیت نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا فرشید سمیعی درخصوص ورزشگاه امام رضا برای میزبانی اولین بازی استقلال در لیگ برتر اظهار کرد: این مسابقه 48 ساعت قبل از اربعین برگزار می شود. در مورد ورزشگاه امام رضا(ره) در حال صحبت هستیم که با تماشاگر محدود بازی اول ما به عنوان میزبان انجام شود. چراکه 12 میلیون زائر تخمین زده شده است که در مشهد باشند. اگر امکان پذیر نشد باید یک ورزشگاه نزدیک تهران را انتخاب کنیم.

وی درباره گله مندی از سهمیه بازیکنان خارجی افزود: در جلسه ای که با مدیرعاملان و رئیس فدراسیون و اعضای کارگروه پیشنهادات مختلفی باشگاه های سپاهان تراکتور استقلال و پرسپولیس مطرح شد. نظر ما این است که یا قانون به طور کامل اجرا شود یا ارگ تغییرات صورت گرفته به نفع همه تیم ها باشد.

سمیعی در خصوص بازیکن بوسنیایی اظهار کرد: از برخی مصاحبه ها بی اطلاع هستم. این بازیکن زمانی جذب شد که احتمال همکاری با نکونام و حسینی نبود. بعد از آن که حضور نکونام قطعی شد قرار شد تصمیمات فنی بر عهده او خواهد بود. در خصوص گلر باتوجه به سهمیه محدود باشگاه و حضور بازیکنان خوبی مانند حسینی و خالدآبادی، قرار شد مذاکراتی با او کنیم تا یا منتقل شود یا فسخ قرارداد کند.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره کاکوتا تصریح کرد: در دنیای فوتبال عیچ کجا مذاکرات طی دو سه هفته صورت نمی گیرد. در ایران تا اسم یک بازیکن در لیست مدنظر سرمربی قرار می گیرد او را بازیکن نهایی اعلام می کنند. در پست کاکوتا چند بازیکن مد نظر بود. قرار بود در تهران ایفمارک تست بدهد اما نشد.

سمیعی درخصوص اینکه چرا مشخص نبود با نکونام ادامه می دهند یا خیر گفت: نیاز بود یکسری مذاکرات صورت بگیرد چراکه مربی هستند که خیلی ها خواهان او هستند.

او درباره اینکه بدون نظر کادرفنی با بازیکنانی قرارداد بسته اند اظهار کرد: در دنیا اینچنین نیست که حتما باید مربی انتخاب کند. سبک های مختلفی در دنیا داریم.

مدیرعامل باشگاه استقلال درخصوص عدم شفاف سازی قرارداد ها گفت: علاوه بر پیج ها که روزانه کلی اخبار فیک منتشر می کنند، متأسفانه رسانه ها و خبرگزاری های کشور نیز یکسری اخباری منتظر می کنند که منطبق بر واقعیت نیست. ما نمی توانیم کل روز اخبار را در سایت رسمی خودمان تکذیب کنیم. در چند روز گذشته اخبار کذب زیاتدی درباره بازیکن های خارجی ما منتشر شده است. ما دربرابر هواداران خاضع و خاشع هستیم. از رسانه ها انتظار درایم از چیزی که صد در صد مطمئن نیستند منتشر نکنند. کجای دنیا اینگونه است؟

وی ادامه داد: اتهام نمی‌زنم. لحن صحبت با مدیرعامل یک باشگاه را یاد بگیرید؟ شما بازپرس نیستید و من اینجا متهم نیستم. 

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد اینکه از تیم رسانه‌ای استقلال در فصل گذشته به عنوان راننده یا دیگر کارها استفاده می‌شد و این روند در این فصل ادامه خواهد داشت، عنوان کرد: این عبارات مانند راننده سرمربی درست نیست. در فوتبال بر اساس قانون مداری پیش می‌رویم و باید یک سری تشریفات قانونی رعایت شود. ممکن است برخی افراد ادامه دهند یا ندهند. به هر حال ما تابع قانون هستیم

وی در مورد اینکه مدیر رسانه استقلال معرفی می‌شود و توییت‌های زواره‌ای راننده نکونام مواضع سرمربی استقلال است، تصریح کرد: بنده در مورد مقامات رسمی باشگاه صحبت می‌کنم. این ادبیات راننده و توییت چیست و چرا رسانه‌های ما به این شکل در آمده است. 

سمیعی در مورد ینکه کوین یامگا در لیست خروجی استقلال قرار دارد، گفت: یامگا هنوز مشکل بینایی دارد و قرار شده آخرین تست‌های پطشکی از وی گرفته شود. اگر همچنان از ناحیه چشم مشکل داشته باشد، باشگاه تا نیم فصل او را از لیست بیرون خواهد گذاشت. تمام مفاد و بندهای قرارداد در مورد او به اجرا درخواهد آمد. 

وی درباره اینکه اگر ورزشگاه آزادی به لیگ نخبگان نرسید برنامه استقلال برای میزبانی از رقبای آسیایی چیست، گفت: به ما قول دادند خواهد رسید و مسابقات آخر شهریور است. اگر نرسد، استادیوم‌های دیگری با تأییدیه AFC در سطح کشور هست که در یکی از آنها بازی می‌کنیم. 

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد اینکه لیست خروجی تیم مشخص شده، یادآور شد: قرارداد اکثر بازیکنان ما تمام شده بود. چند بازیکن مثل سینا سعیدی فر و محمدجواد کیا بودند و به آنها گفته شد به دنبال انتخاب تیم باشند. 

سمیعی درباره اینکه محمدحسین مرادمند قراردادش را تمدید کرده اما در تمرینات حاضر نشده، تصریح کرد: مرادمند از لحاظ فنی و اخلاقی از بازیکنان شایسته ماست که قرارداد یک ساله داشته و باشگاه توانسته با نوتیس قرارداد او را تمدید کند. منتهی یک ابهام در آیین نامه بود که باید قرارداد جدیدی بسته شود یا نوتیس کفایت می‌کند. تا یکی دو روز آینده با خودشان یا ایجنت او جلسه داریم و شرایط وی تعیین تکلیف می‌شود.

وی درباره شکایت از رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس گفت: آن مسائل هم کارهایش در حال انجام است. ببینیم چه می‌شود ولی به دنبال تنش در فوتبال نیستیم و به دنبال قانون مداری هستیم.

 

ارسال نظر
هلدینگ شایسته