دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

افتتاح پایگاه اورژانس به نام خبرنگار مرحومه علی اکبرلو/ اعزام تیم اورژانس تهران به مرز مهران

کد خبر : 926401

به گزارش خبرنگار  سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، امروز در سومین سالگرد خبرنگار مرحومه علی‌اکبرلو پایگاه اورژانس حافظ و همچنین پایگاه اورژانس فردوسیه در منطقه شهریار در شمال‌غرب استان تهران افتتاح شد.

محمد اسماعیل توکلی رئیس سازمان اورژانس تهران در آئین بهره‌برداری از دو پایگاه اورژانس در شهرستان شهریار ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: با افتتاح این دو پایگاه جمعا تعداد پایگاه۳۰۰ پایگاه در سطح استان تهران در حال فعالیت هستند.


وی افزود: در ابتدای دولت سازمان اورژانس استان تهران و وزیر بهداشت دولت سیزدهم با جدا شدن شهرستان‌های استان تهران مخالفت کرد.

توکلی در خصوص تفاوت ارائه خدمات در شهر تهران و شهرستان‌های پایتخت گفت: خدماتی که در شهرستان‌های استان تهران به مردم عزیز داده می‌شود از لحاظ امکانات و منابع هیچ تفاوتی با بالاترین نقطه شمال تهران ندارد.

اعزام تیم امدادی اورژانس تهران به مرز مهران

رئیس اورژانس تهران گفت: امروز کاروان اورژانس کشور به سمت مرز‌های کشور اعزام شدند که حضور در این مراسم معنوی باعث افتخار سازمان اورژانس استان تهران است.

وی با اشاره به اینکه از هرساله بار اصلی خدمات امدادی و درمانی مرز مهران بر عهده سازمان اورژانس تهران است، تاکید کرد: اولین تیم امدادی این سازمان با ظرفیتی بالغ بر ۴۰ دستگاه خوردو اعم از آمبولانس، موتورلانس و خودرو‌های پشتیبانی و همچنین ۱۰۰ نفر نیروی انسانی امروز اعزام شدند.

فلاح رییس اورژانس شمال‌غرب استان تهران هم در این مراسم گفت: این پایگاه در کمتر از ۴ ماه توسط خیر منطقه که پدر خبرنگار یاسمین علی اکبرلو است ساخت شد، اما درخواست موتور آمبولانس برای ارائه خدمات بیشتر و افزایش کیفیت خدمات و زمان رسیدن مددجویان است.

وی افزود: در اجرای طرح ارتقا اورژانس تاکنون ۳ پایگاه در ناحیه شمال غرب تهران افتتاح کردیم، اما منطقه شهریار قابلیت و فضای راه اندازی پایگاه‌های بیشتری را دارد.  در سال گذشته این ناحیه ۶۳ هزار و ۷۰ ماموریت را انجام داده است.  


علی اکبرلو خیر این پایگاه ضمن تقدیر از رئیس سازمان اورژانس تهران، گفت: سازمان اورژانس تهران در سال‌های اخیر نگاه ویژه‌ای به شهرستان شهریار و شهرستان‌های استان تهران داشتند که باعث پیشرفت و بالا رفتن توان اورژانس در این شهرستان شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: اورژانس تهران
ارسال نظر
هلدینگ شایسته